Realworld Eastern Europe, unul dintre jucătorii pieţei locale de integrare de software în zona GIS (Sistem Informaţional Geografic), parte a holding-ului olandez Realworld Systems, vizează extinderea pe piaţa europeană şi mizează pe o creştere organică în ţările din regiune, sprijinită şi de deschiderea noii filiale din Ungaria, conform unui comunicat remis redacţiei. Decizia extinderii business-ului are la bază şi faptul că 70% din echipa Realworld Eastern Europe a acumulat, în mai bine de 30 de ani, experienţă transcontinentală şi cunoştinţe care îi permit să pună în practică proiecte de o complexitate ridicată.
Potrivit sursei citate, expansiunea accelerată a companiei a făcut ca, în prezent, Realworld Eastern Europe să includă în portofoliu proiecte împărţite egal între piaţa locală şi cea internaţională. Programele complexe, implementate cu succes, au permis echipelor să atingă un grad de maturitate şi profesionalism care reprezintă baza pentru extinderea businessului atât în pieţele existente, cât şi în cele noi.
De altfel, cererea mare pentru soluţii specializate a dus la o creştere accelerată a business-ului, care a atins o valoare de peste 3 milioane de euro în 2021. Ascensiune se menţine şi pentru primul trimestru din 2022, Realworld Eastern Europe înregistrând un avans cu 10% versus perioada similară a anului trecut.
Un alt aspect important este faptul că această dezvoltare a fost susţinută, în mod echilibrat, atât de atragerea unor clienţi noi, cât şi de un grad mare de retenţie a celor existenţi, pentru unii dintre aceştia compania implementând o serie de soluţii de peste 20 de ani.
"Maturizarea pieţei locale în zona automatizării şi digitalizării proceselor ne avantajează atât din perspectiva cifrei de afaceri, cât şi a experienţei acumulate. Proiectele din România sunt o carte de vizită pentru compania noastră, care ne va permite să ne extindem şi mai mult internaţional. La rândul lor, proiectele de peste hotare vor reprezenta oportunitatea de a consolida reputaţia Realworld Eastern Europe ca furnizor regional pentru soluţii de software specializat", a declarat Bogdan Hebean, Managing Director Realworld Eastern Europe.
Principala zonă de servicii din portofoliul companiei o reprezintă soluţiile de tip GIS, care permit organizaţiilor să creeze hărţi geografice asociind diverse date descriptive, folosite pentru analiza informaţiilor şi rezolvarea unor probleme complexe. Printre principalele aplicaţii se numără identificarea problemelor, administrarea reacţiilor la diverse evenimente, stabilirea priorităţilor, monitorizări, prognoze şi identificarea trendurilor. Un alt segment important este reprezentat de soluţiile de automatizare şi orchestrare de procese, precum şi de cele de digitalizare a proceselor de mentenanţă (CMMS).
Activă pe pieţe majore din Europa, unde deserveşte clienţi de top, precum Deutsche Telekom, compania este implicată în proiecte pe termen lung în Germania, incluzând un program de peste cinci ani în plină desfăşurare. Totodată, există şi o diversitate de proiecte cu implementarea mai scurtă, executate pentru clienţi din Marea Britanie, Danemarca, Letonia, Spania şi Orientul Mijlociu, se menţionează în comunicat.