A fost lansata oficial Redwine, agenţie independentă de strategie şi design de brand ce se va dedica atât proiectelor de branding corporate, cât şi celor de produse sau servicii. Înfiinţată în cursul anului 2007, agenţia are sediul în Bucureşti şi işi oferă serviciile clienţilor din România, dar şi din străinătate.
Agenţia îşi stabileşte ca obiectiv principal, pentru toate proiectele în care va fi implicată, să fie ambiţioasă pentru clienţii săi şi să-i ajute în provocarea lor de a crea branduri valoroase şi durabile, care să câştige încrederea şi loialitatea consumatorilor.
Redwine porneşte la drum cu o echipă de profesionişti care au câştigat experienţă anterioară valoroasă în proiecte de branding şi comunicare, în diverse categorii, lucrând pentru clienţi cum ar fi: Nestle, P&G, Philip Morris, Ursus Breweries, Rauch, Snack Attack, Orkla Foods, Abn-Amro, Credit Europe Bank (Finansbank), West Park Residential, Impact Developer & Contractor, RFI Romania, Club Bamboo, Berlin - Chemie şi Curiero.
Principalele servicii furnizate de agenţie sunt audit de brand, strategie de brand, naming şi identitate verbală, design de brand, management şi comunicare de brand.
Iulian Dumitru, Managing Partner, explică abordarea agenţiei: "Într-un context atât de competitiv, este dăunător ca un brand să nu fie îndrăzneţ, de aceea modul nostru de lucru implică căutarea de insight-uri de consumator puternice şi autentice, cucerirea de teritorii de poziţionare noi şi curajoase sau dezvoltarea de execuţii creative de excepţie".
Veronica Oancea, Partener şi Client Service Coordinator, completează: "Vom crea branduri bazate pe idei adevărate, puternice şi creative care implică consumatorii, motivează angajaţii şi aduc valoare acţionarilor."
Dragoş Marinescu, Creative Partner, afirmă despre abordarea proiectelor din punct de vedere creativ: "Credem că putem ajuta brandurile clienţilor noştri să exploreze noi direcţii creative şi execuţii neconvenţionale, adăugând valoare şi trecând peste idei preconcepute despre ce ar trebui sau nu să se facă. Numai în acest fel, putem evita clişeele din fiecare categorie şi sparge "scutul de indiferenţă" al consumatorului."