Orkla Foods România (OFR), după şapte luni de la achiziţia Royal Brinkers, relansează marca Wiesana. "Astăzi facem primul pas în implementarea strategiei de portofoliu în categoria de margarină retail, prin relansarea mărcii Wiesana. Aceasta va fi susţinută prin activităţi la nivel de comunicare şi de trade, în urma cărora estimăm o creştere în volume de minimum 20% faţă de anul 2006", a declarat Aliz Kosza, director executiv OFR. Produsele gamei se aliniază acum sub numele "Wiesana Delecta" într-un ambalaj nou şi original care inspiră optimism, încredere şi plăcerea gustului; este reprezentativ şi sugestiv, cu valori asociate brandului. Logo-ul Wiesana a beneficiat, şi el, de o schimbare care îi conferă optimism şi un plus de personalitate. Acelaşi design se regăseşte şi pe ambalajul gamei Wiesana Prăjituri.
Cele trei sortimente noi sunt: Wiesana Delecta zi de zi, Wiesana Delecta uşor sărată şi Wiesana Delecta cu lecitină şi vitamine.
Marca WIESANA a apărut pe piaţă în 1994, fiind prima margarină în caserole produsă în România. Orkla Foods Romania este o companie cu capital integral norvegian, înfiinţată în mai 2002, în urma achiziţiei Topway Food. În 2004, s-a adăugat platforma de la Tîrgovişte iar în 2006 cele două platforme ale Royal Brinkers România: Bucureşti şi Iaşi. OFR deţine şi mărcile: Ardealul, Tomi, Bunica, Wiesana, Linco, Unirea, Holland, LaMinut. OFR face parte din Divizia de Food a Grupului Orkla, una dintre cele mai mari companii cotate la bursa din Norvegia, activînd în domeniile bunurilor de consum de marcă, chimiei şi investiţiilor financiare. Veniturile grupului în 2005 au atins 7 miliarde euro.