Dacia nu va intra pe segmentul automobilelor mini şi se va concentra pe creşterea notorietăţii brandului, a declarat, vineri, directorul operaţional al Renault, Carlos Tavares, respingând informaţiile apărute în ultima perioadă în publicaţii franceze şi germane, relatează Automotive News, potrivit Mediafax.
Segmentul mini creşte în importanţă din cauza declinului economiei europene şi a orientării clienţilor către maşinile mai mici şi mai ieftine, dar Travers a spus că este mulţumit de gama actuală a Dacia.
"Vreau să evit să avem prea multe maşini", a menţionat Travers pentru Automotive News Europe.
El a arătat că dacă Dacia şi-ar extinde gama, costurile de marketing ar deveni prea ridicate.
"Trebuie să ne promovăm brandul, nu să fragmentăm banii alocaţi marketingului pe prea multe modele. Notorietatea brandului Dacia este încă destul de scăzută", a explicat oficialul Renault.
Presa franceză şi germană a relatat că Dacia intenţionează să construiască un miniautomobil care să concureze cu modele precum Fiat Panda şi VW Up.
Publicaţia germană AutoBild a scris recent că Dacia va lansa în 2015 un automobil mini cu cinci uşi, care va costa circa 5.000 de euro. Maşina ar urma să combine elemente tehnice ale modelului subcompact Twingo cu designul Sandero.
Vânzările Dacia în Europa au crescut cu 18%, la 90.000 de vehicule, în primele cinci luni ale acestui an, pe o piaţă în declin cu 7%, potrivit datelor asociaţiei industriei auto ACEA.
În prezent, Dacia comercializează cinci modele în Europa, cele mai bine vândute fiind Sandero şi Duster. Dacia mai vinde minivanul Lodgy, sedanul Logan şi modelul van Dokker.