Retailerul francez Kiabi va suporta integral costurile suplimentare rezultate din creşterea preţurilor din cauza măririi cotei de TVA, informează un comunicat al companiei.
"Prin decizia de a nu modifica preţurile produselor în urma majorării TVA-ului, ne asumăm în continuare promisiunea de a rămâne aproape de clienţii noştri, respectând conceptul Kiabi de modă accesibilă tuturor. Strategic, această hotarâre este o investiţie pe termen lung pentru fidelizarea clienţilor care doresc să achiziţioneze produse vestimentare de calitate pentru toată familia, la preţuri mici. Totodată, privim această decizie şi ca pe o investiţie de imagine pentru companie, în spiritul succesului pe care Kiabi îl are pe piaţa franceză" - a declarat Alain Simar, manager general Kiabi România.
Pentru a putea compensa majorarea TVA şi fără a înregistra o scădere a cifrei de afaceri, Kiabi trebuie să înregistreze o creştere a vânzărilor de 5%.
Kiabi anunţă concomitent şi o campanie de promoţii în perioada 3-31 iulie, constând în reduceri de 20% pentru achiziţionarea unui număr de două articole, 30% pentru 3 articole, 40% pentru cumpărarea unui număr de patru articole şi 50% pentru cei care achiziţionează 5 articole. Aceste reduceri de preţ vor fi valabile pe parcursul promoţiei, în limita stocului disponibil, precizează Kiabi.
Kiabi are cinci magazine în România, patru funcţionând în Bucureşti şi unul în Constanţa.