Reţelele de socializare îşi dovedesc utilitatea şi în ceea ce priveşte îndreptarea greşelilor din cadrul procesului de educare a elevilor. Poate părea ciudat, dar chiar aşa stau lucrurile.
Ministrul Educaţiei, Ecaterina Andronescu, a declarat că învăţătorul din Iaşi, care a corectat scrisul corect al unui copil, va fi trimis într-un program de evaluare, iar directorul şcolii va avea rolul de a rezolva punctual situaţia: "Am văzut. Regret nespus şi o să mă interesez ce caută doamna aceea învăţătoare sau ce o fi domnia sa, care corectează scrisul corect al unui copil. M-a revoltat şi pe mine. Să o trimitem pe doamna într-un program de evaluare, să vedem dacă mai poate rămâne la catedră, dacă ştie să scrie corect româ-neşte sau nu, acest lucru aş vreau eu să o întreb, şi să aflu ce a făcut directorul când a văzut acest lucru. (...) Să vedem după evaluare ce rezultă. Lăsaţi-mă să fac evaluarea, nu e un subiect care se închide aici. Eu sunt preocupată de faptul că încrederea în şcoala românească nu e la cotele normale pentru ca părinţii să fie convinşi că îşi trimit la şcoală copiii către profesori de la care au ce învăţa. Situaţia de acolo să o rezolvăm punc-tual şi să nu îi omorâm pe ceilalţi. (...) Primul lucru ca să îţi recunoşti un derapaj este să îţi recunoşti greşeala. (...) Aş pleda pentru rolul pe care directorul îl are în rezolvarea punctuală, în rezolvarea unor asemenea situaţii. Eu nu cred că directorul nu ştia cum scria acest domn învăţător şi de aceea nu am cum să mă uit cu ochii larg deschişi şi senini şi la directorul şcolii".
Un părinte din Iaşi a postat pe Facebook lucrarea corectată greşit de învăţătorul copilului său. Învăţătorul a corectat cuvântul "patinoar" scris corect de copil şi l-a înlocuit cu "patinuar", formă greşită.