Operatorul de telecomunicaţii "Euroweb România" raportează la finalul celui de-al treilea trimestru al anului rezultate financiare în creştere cu 16% faţă de perioada similară a anului 2007. Astfel, cifra de afaceri înregistrată de companie în primele nouă luni ale anului se ridică la 32,1 milioane de lei, valoare estimată şi declarată de companie încă de la finalul anului 2007.
Marja brută din vânzări înregistrată de Euroweb Romania în această perioadă este de 61% (20 de milioane de lei), în creştere cu 20 de procente faţă de perioada similară a anului 2008. Indicatorul financiar EBITDA a urmat aceeaşi tendinţă pozitivă, valoarea raportată fiind în creştere cu 36 de procente faţă de anul anterior şi depăşind cu peste 3 procente valorile estimate de companie pentru această perioadă. EBITDA pe primele nouă luni ale lui 2008 se ridică la un total de 6 milioane de lei.
Pentru finalul lui 2008, Euroweb Romania îşi păstrează estimările făcute la începutul anului, aşteptând să raporteze o cifră de afaceri de 44 de milioane de lei. Valoarea EBITDA aşteptată pentru finalul anului este de 8 milioane de lei, în creştere cu 23% faţă de valoarea bugetată pentru anul în curs.
Denisa Popescu, Directorul Financiar al Euroweb Romania S.A., declară: "Nu putem decât să ne bucurăm că în condiţiile economice actuale, când ne confruntăm cu o criză de mai mică sau mai mare amploare, în funcţie de industrie şi de regiunea geografică, am reuşit nu numai să ne menţinem indicatorii financiari în limitele pe care ni le-am planificat, ci să înregistrăm chiar o creştere a acestora. În anul 2009 ne propunem să valorificăm la nivel comercial infrastructura şi reţeaua locală pentru extinderea căreia am alocat în 2008 resurse importante. Astfel, anul viitor ne bazăm pe o creştere a afacerilor cu cel puţin 10%".