Rio-Bucovina a înregistrat o creştere cu 40% a cifrei de afaceri în primul semestru al anului fiscal curent, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului 2010, arată un comunicat de presă. Compania, activă atât în zona producţiei de apă minerală naturală şi băuturi răcoritoare, dar şi în domeniul distribuţiei de produse alimentare şi nonalimentare din România, preconizează că, la finalul anului fiscal 2011, cifra de afaceri va atinge o valoare de 110 milioane lei, în creştere cu 29% faţă de 2010.
"Creşterea Rio-Bucovina în această perioadă s-a datorat atât dezvoltării şi eficientizării distribuţiei produselor în toate zonele ţării, cât şi adaptării la cerinţele consumatorilor. Apa Bucovina are un preţ corect (sub media apelor minerale cu preţ mediu de vânzare) şi este echilibrată din punct de vedere al conţinutului de minerale, cu PH neutru şi cu un minimum de reziduu uscat", a declarat Camelia Hoinărescu, Director de Marketing al Rio-Bucovina.