ROCA Investments anunţă o nouă investiţie prin achiziţia unui pachet de 24% din acţiunile CAHM Europe, producător şi distribuitor autohton de cosmetică hotelieră, produse pentru retail şi dezinfectanţi de uz personal, industrial şi medical, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Alexandru Savin, Investment Manager, ROCA Investments: "Tânăra echipa de managment a CAHM condusă de Severin Andrei ne-a impresionat prin gândirea strategică şi flexibilitatea de care a dat dovadă, mai ales în perioada pandemiei. Pentru asta dar şi pentru potenţialul major de scalare a companiei într-un domeniu vizat de noi, cel al îngrijirii personale, acţionarii ROCA au luat decizia de a investi în CAHM Europe. Planul nostru structurat de investiţii prevede investiţia într-o fabrică de producţie în judetul Prahova ce urmează a fi funcţională în 2021, care va mări capacitatea de producţie de 4 ori şi va diversifica gama de produse pe piaţa de retail, atât pe plan local cât şi european. Astfel, compania are potenţialul de a deveni unul dintre cei mai importanţi producători de profil din Estul Europei."
CAHM Europe a intrat într-un proces investiţional pentru dotarea noii fabrici, proces derulat şi finanţat prin investiţia ROCA şi programe de fonduri europene.
Severin Andrei, Fondator şi CEO CAHM Europe: "În ultimii ani compania noastră a avut creşteri anuale de peste 100%, iar în 2020 am reuşit o creştere a vânzărilor cu peste 50% comparativ cu 2019, prin achiziţia de noi utilaje şi deschiderea celei de-a doua unităţi de producţie. Eforturile noastre fiind canalizate pe export, în cei 11 ani de activitate am acumulat o experienţă valoroasă în crearea produselor la standarde internaţionale la preţuri rezonabile, iar în plină pandemie am decis să folosim această experienţă pentru România, în interesul românilor. Dar pentru realizarea acestor obiective avem nevoie de o infrastructură îmbunătăţită de producţie şi un partener aături de care să creştem. Decizia parteneriatului cu ROCA a venit natural şi s-a aliniat cu dorinţa de a ramâne o afacere cu capital în intregime românesc, de a inova şi de a creşte. Până la finalul anului 2022, ne-am propus să realizăm investiţia totală, pe care o estimăm la 6 milioane euro, să putem pune în piaţă peste 500.000 de produse zilnic."