MOCAPP, platforma Influencer Marketing a atras, recent, o nouă finanţare în valoare de 175.000 euro, pe care o va utiliza pentru a intra în piaţa din UK începând cu 2022, se arată într-un comunicat de presă. Suma investită vine din partea ROCA X (lead investor), respectiv Netopia Ventures, fiind o finanţare de tip Bridge, pentru o nouă rundă pe care MOCAPP intenţionează să o susţină în primăvara anului viitor şi care este estimată la maximum 1 milion euro.
"Această primă susţinere din partea unor investitori de calibrul ROCA X şi Netopia vine la mai puţin de un an de la investiţia crowdfunding derulată prin SeedBlink, pe care am folosit-o pentru atragerea de clienţi din Centrul şi Estul Europei, în special Bulgaria, Polonia şi Cehia. Este o dovadă că valoarea şi potenţialul business-ului MOCAPP cresc etapă după etapă", spune Florin Grozea, fondator si CEO MOCAPP.
Potrivit comunicatului, în ultimele 12 luni, platforma MOCAPP a facilitat campanii care au depăşit 550.000 euro în bugetele totale, implicând peste 200 de influenceri din 27 nişe de conţinut. Campaniile au fost derulate de către branduri şi agentii de publicitate din România, Bulgaria, Polonia şi Cehia. În acest moment, MOCAPP are aproape 100 de clienţi plătitori şi 1400 profesionişti care au testat deja platforma, 60% dintre utilizatori fiind companii şi magazine online.
"Noi, la ROCA X, căutăm modele de business inovatoare, cu potenţial de scalare globală, puse în practică de antreprenori grozavi. Am descoperit acest model în MOCAPP, iar în echipa fondatoare am găsit viziune, experienţă, pasiune şi perseverenţă" declară Matei Dumitrescu, senior partner ROCA X, parte din Impetum Group, coordonator al rundei curente. "Aceasta rundă, la care a participat şi Netopia Ventures, se desfăşoară în două etape. În această primă etapă ne-am propus să testăm nişte ipoteze de creştere, urmând apoi să ne concentrăm tot sprijinul pe direcţia identificată", menţionează acesta.
Fondurile atrase recent vor fi utilizate pentru dezvoltarea unui nou tool digital adresat companiilor din E-Commerce, care urmează a fi testat în variantă BETA în primavara anului 2022 şi are ca focus piaţa britanică.
Marea Britanie detine cea mai mare piaţă de Digital Advertising din Europa - 70% din totalul pieţei de publicitate din UK este digitală (via Statista 2007-2020 & 2021), fiind totodată cea mai mare piaţă de e-Commerce din Europa şi locul 3 în lume după China şi SUA.