România se află pe ultimul loc în Uniunea Europeană la capitolul învăţare online, potrivit unui studiu Eurostat din 2022, doar 8% dintre români declarând că, în ultimele trei luni, au folosit internetul în scop educaţional, conform unui comunicat remis redacţiei. Pentru a impulsiona adopţia noilor tehnologii în educaţie, StakeBorg Academy a lansat primul asistent de învăţare bazat pe Inteligenţă Artificială din România, testat live de bucureşteni în cadrul ultimei ediţii The StakeBorg Talks, conferinţă care i-a avut ca invitaţi pe Ionuţ Simion, preşedinte AmCham şi Partener PwC, Andrei Burz Pînzaru, Partener Deloitte şi Damian Horner, co-fondator Real Vision.
"Suntem pe ultimul loc în UE la digitalizare, precum şi la învăţare online, chiar dacă ne bucurăm de una dintre cele mai mari viteze la internet din lume. Acesta este contextul din mijlocul căruia ne uităm spre viitor, unul în care digitalizarea va crea 97 de milioane de locuri de muncă până în 2025, potrivit World Economic Forum. Pentru a ne asigura că noile generaţii vor fi competitive pe piaţa muncii, este nevoie de un plan ambiţios de reformare şi inovare a învăţământului.
Potrivit sursei citate, educaţia trebuie să ţină pasul cu avansul tehnologic iar asta înseamnă ca atât elevii cât şi profesorii să fie pregătiţi să navigheze în noua realitate tehnologică. StakeBorg Academy, un lider în domeniul educaţiei inovatoare, lansează primul asistent educaţional bazat pe Inteligenţă Artificială din România, construit cu ajutorul tehnologiei Chat GPT şi mai apoi antrenat să-şi dezvolte expertiza în zona educaţională", afirmă Vlad Mercori, CEO StakeBorg.
Astfel, pe lângă cursuri interactive despre originea şi evoluţia banilor, crize financiare şi revoluţii digitale, explicate cu ajutorul unor profesionişti precum Alin Andrieş, profesor de finanţe bănci şi, totodată, cel mai tânăr coordonator de doctorat din România, Felix Crişan, co-fondator Netopia sau Avi Cicirean, fondator Brand Minds, utilizatorii StakeBorg Academy vor beneficia de o nouă experienţă de învăţare, cu ajutorul asistentului educaţional bazat pe tehnologia Chat GPT - StakeBorg Academy Buddy.
"Ca exerciţiu de imaginaţie cu privire la potenţialul AI, putem spune că StakeBorg Academy Buddy este rezultatul colaborării între două sisteme distincte de Inteligenţă Artificială. Am folosit tehnologia Chat GPT pentru a descrie caracteristicile asistentului educaţional StakeBorg Academy Buddy, iar mai apoi acestor caracteristici li s-a dat o formă vizuală cu ajutorul Midjourney. Colaborarea dintre sistemele de Inteligenţă Artificială va da un nou sens conceptelor de productivitate şi dezvoltare economică.
Google, Microsoft, Amazon şi Tesla sunt printre cei mai importanţi jucători care împing limitele cunoaşterii prin dezvoltarea de produse cu Inteligenţă Artificială. Ar fi periculos ca România să privească de pe margine cum realitatea din jurul ei se schimbă. Tocmai de aceea ne-am propus să îndemnăm la acţiune iar StakeBorg Academy Buddy este doar primul pas spre îndeplinirea acestui deziderat. Lucrăm îndeaproape cu partenerii noştri, atât din mediul privat cât şi public, pentru ca beneficiile unor tehnologii ca Inteligenţa Artificială, Machine Learning sau Realitatea Virtuală să schimbe profund status quo-ul sistemului educaţional din România. Ne dorim ca noile generaţii să fie pregătite să ţină piept viitorului şi prima condiţie pentru acest lucru este ca în educaţie, familiarizarea cu noile tehnologii să devină un obiectiv strategic", adaugă Evelyne Vîlcu, Chief Growth Officer StakeBorg, se menţionează în comunicat.
1. Subestimare
(mesaj trimis de Popa Daniel Gabriel în data de 23.03.2023, 15:57)
Am 46 de ani și de un an studiez în scopuri educative în mediul on-line și voi mai continua câteva luni, cel puțin. Am sesizatt că foarte multe persoane studiază în mediul virtual în scopuri educative. Procentul real este cel puțin dublu pentru România. Aveți grijă pe cine întrebați pentru sondajele de opinie. Multă sănătate!
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 24.03.2023, 10:16)
daca se se pun si trolii si dependentii de retelele de socializare, ne mai ridicam in clasament