Saatchi & Saatchi a fost premiată la Eurobest

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 3 decembrie 2009

Saatchi & Saatchi a câştigat un trofeu de bronz în cadrul festivalului Eurobest, desfăşurat între 25 şi 27 noiembrie la Amsterdam. Premiul a fost obţinut cu spotul Girls night out, client 121.ro, în categoria "Craft", pentru "Best use of film direction". De asemenea, agenţia a intrat pe lista-scurtă a festivalului în categoria "Print" cu cele trei execuţii ale campaniei "Soundproof City" pentru Sony Ericsson: Harbour, Downtown şi Park.

"Eurobest e una dintre marile competiţii ale excelenţei creative. Faptul că avem trei lucrări finaliste şi un bronz european în categoria grea a craft-ului de film în care au intrat "giganţi" precum T-Mobile - Dance şi Shelter - House of Cards, ne surprinde plăcut. E o motivaţie în plus să credem că putem şi mai mult", susţine Daniela Nedelschi, Deputy Creative Director & Head of Art Direction Saatchi & Saatchi.

"Acesta este al doilea premiu pe care îl câştigăm cu spotul pentru campania de siguranţă rutieră "121 La Volan", după trofeul de aur obţinut la ADOR. Această recunoaştere îmi dă încredere în proiectele viitoare din campania agreată cu Comisia Europeană", a declarat Daniela Fugaru Kammrath, redactor-şef 121.ro.

Saatchi & Saatchi face parte din grupul Centrade, care oferă servicii specializate complete prin departamentele şi companiile componente. Dedicată aceluiaşi credo ca şi întreaga reţea, Saatchi & Saatchi România îşi doreşte să fie un partener de afaceri care generează idei pentru a schimba lumea şi pentru a oferi rezultate memorabile. Printre cei mai importanţi clienţi Saatchi & Saatchi se numără: Toyota România, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers), Bunge România, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), PSI (Love Plus), United Way România, Special Olympics România.

Lansat în anul 1988, festivalul Eurobest premiază excelenţa în creativitatea europeană prin categoriile : TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Interactive, Media, Direct, Sales Promotion, Design, Craft si Integrated advertising. La ediţia din acest an a festivalului au fost înscrise 4020 de lucrări din 35 de ţări.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb