Business-ul agenţiei Saatchi & Saatchi România nu este afectat, în prezent, de criza economică, iar în 2009, deşi se anunţă un an dificil pentru majoritatea industriilor, se speră la o creştere a veniturilor, au anunţat, azi, reprezentanţii agenţiei.
"Chiar dacă piaţa va stagna, business-ul Saatchi va creşte. Încasările firmei depăşesc deja previziunile făcute la începutul anului 2008, iar 2009 va aduce creşteri şi mai mari prin dezvoltarea componentei de new business, dar şi prin îmbunătăţirea produsului creativ. Chiar dacă majoritatea clienţilor au redus semnificativ bugetele de media, produsul creativ va aduce câştiguri substanţiale", afirmă Mona Opran, Managing Director al agenţiei de publicitate Saatchi&Saatchi.
Cu toate acestea, reprezentanţii Saatchi & Saatchi România admit posibilitatea ca efectele crizei să nu treacă complet neobservate. Nu este exclusă, astfel, apariţia unor situaţii dificile, care să ducă la reduceri de bugete şi la micşorarea echipei.
Potrivit unui bilanţ anual prezentat tot azi, 2008 a adus agenţiei mai multe recunoaşteri la competiţii de nivel internaţonal, cum ar fi trofeele câştigate la Festivalul Golden Drum sau la recentul Eurobest, premii care au reuşit să ridice ştacheta industriei de comunicare din România, dar care se traduc prin performanţe greu de repetat, potrivit directorului de creaţie Jorg Romini. Acesta speră, totuşi, ca anul 2009 să aducă agenţiei şi un "Leu" la Festivalul de la Cannes, dar şi o poziţionare, din punctul de vedere al business-ului, între primele trei agenţii din ţară.