Saatchi & Saatchi Romania: trei premii la Eurobest 2008

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 5 decembrie 2008

Saatchi & Saatchi România a câştigat 3 premii în cadrul festivalului Eurobest, desfăşurat la Stockholm în perioada 1-3 decembrie. Agenţia a fost premiată cu două bronzuri în categoria Print şi cu unul în categoria Outdoor. Lucrarea Ariel - Grass din campania "Unsewed Stains" şi cele trei lucrări din campania "Since 1961" pentru Head&Shoulders au adus două premii în categoria Print. În categoria Outdoor, agenţia a câştigat bronzul tot cu cele trei execuţii din campania "Since 1961": Men, Woman şi Boy.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei pentru Ariel este formată din: Matt Smith & Derek Green (Regional Creative Director), Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi (Art Director), Jorg Riommi (Copywriter). Alături de echipa Saatchi&Saatchi, la realizarea campaniei au contribuit şi reprezentanţii Carioca (Fotografie şi producţie). Campania pentru Head&Shoulders a fost realizată de Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi, Arturo Vittorioso (Art Directors) şi Jorg Riommi (Copywriter).

"Eurobest este cel mai important şi cel mai respectat festival pentru publicitatea din Europa. Faptul că Saatchi & Saatchi România se află printre căştigătorii din acest an alături de agenţii importante de pe continent este o dovadă în plus a faptului că suntem capabili să realizăm lucrări de excepţie care să concureze umăr la umăr cu execuţii din Europa de Vest", susţine Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi România.

La ediţia din acest an a festivalului Eurobest s-a înregistrat un număr record de concurenţi cu 5896 de înscrieri din partea a 680 de companii din 38 de ţări. Lansat în anul 1988, Eurobest premiază excelenţa în creativitatea europeană prin categoriile: TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Interactive, Media, Direct & Sales Promotion si Integrated advertising.

Saatchi&Saatchi face parte din grupul Centrade, cel mai mare grup de comunicare din România. Centrade oferă servicii specializate complete prin departamentele şi companiile componente. Dedicată aceluiaşi credo că şi întreaga reţea, Saatchi & Saatchi România îşi doreşte să fie un partener de afaceri care generează idei pentru a schimba lumea şi pentru a crea rezultate memorabile. Printre cei mai importanţi clienţi Saatchi & Saatchi se numără: Toyota România, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge România, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), PSI (Love Plus), United Way România, Special Olympics România.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb