Sorin Blaga, noul managing director al Wave Division

V.B.
Companii #Comerţ / 20 martie 2014

Sorin Ioan Blaga a fost numit managing director al grupului Wave Division, urmând a fi responsabil de elaborarea planului de afaceri şi a strategiei de marketing şi vânzări, domnia sa urmând să fie direct implicat în dezvoltarea afacerilor companiei, precum şi în relaţia cu partenerii şi clienţii, potrivit unui comunicat trimis azi redacţiei.

Sorin Blaga are o experienţă de peste 20 de ani ani în marketing şi comunicare, dintre care 13 petrecuţi la Philip Morris România, unde a avut un rol major în dezvoltarea companiei pe piaţa autohtonă. Ultimul post ocupat în Philip Morris Romania a fost cel de director marketing pentru ţara noastră şi Bulgaria. Ulterior, domnia sa a lucrat în grupul Rompetrol, unde a ocupat timp de patru funcţia de Vicepreşedinte (grup director) Marketing şi Comunicare. Acolo, oficialul a fost responsabil cu planificarea, dezvoltarea şi punerea în aplicare a tuturor activităţilor de retail şi corporate marketing ale companiei, precum şi cu strategiile de comunicare internă şi externă. Pentru o perioadă de un an, Sorin Blaga a fost director de marketing al trustului Adevărul Holding.

Domnia sa este cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) şi al Masteratului în Marketing, Publicitate şi Relaţii Publice organizat de SNSPA în parteneriat cu The University of Sheffield, se mai arată în comunicat.

Sorin Ioan Blaga a studiat la Facultatea de Automatică şi Calculatoare a Universităţii Politehnice din Iaşi şi deţine un MBA obţinut la Open University Business School din Marea Britanie.

Wave Division este cea mai mare agenţie de consumer engagement (loializare a consumatorilor faţă de brand) din România, cu o activitate de peste 14 ani şi o reţea în 72 de oraşe. Prin cele 6 arii de specialitate (servicii integrate de In-Store Marketing, Events & Experiential Marketing, Digital Couponing, Interactive - RFID & Loyalty Marketing, Sports Marketing şi 360° Creative), Wave Division a generat anual peste 18 milioane de interacţiuni cu consumatorii. Printre clienţii firmei, se numără: P&G, Lidl, Tuborg, De Silva Group, Tchibo, Heidi, Mega Image, Cora, Julius Meinl, Royal Canin, Strauss, Promenada, Pepsi Lay's, Parmafood, Covalact, Wopa, Axa Asigurari, Rio Bucovina, Esarom, Aquaris Veritas, Indesit, Smartree, Forraiker, Mc Donald's, Coca Cola, Real Hypermarket, Danone, Heineken, Hochland, L'Oreal, Reckitt Benckiser şi Samsung.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb