Sorin Ioan Blaga a fost numit managing director al grupului Wave Division, urmând a fi responsabil de elaborarea planului de afaceri şi a strategiei de marketing şi vânzări, domnia sa urmând să fie direct implicat în dezvoltarea afacerilor companiei, precum şi în relaţia cu partenerii şi clienţii, potrivit unui comunicat trimis azi redacţiei.
Sorin Blaga are o experienţă de peste 20 de ani ani în marketing şi comunicare, dintre care 13 petrecuţi la Philip Morris România, unde a avut un rol major în dezvoltarea companiei pe piaţa autohtonă. Ultimul post ocupat în Philip Morris Romania a fost cel de director marketing pentru ţara noastră şi Bulgaria. Ulterior, domnia sa a lucrat în grupul Rompetrol, unde a ocupat timp de patru funcţia de Vicepreşedinte (grup director) Marketing şi Comunicare. Acolo, oficialul a fost responsabil cu planificarea, dezvoltarea şi punerea în aplicare a tuturor activităţilor de retail şi corporate marketing ale companiei, precum şi cu strategiile de comunicare internă şi externă. Pentru o perioadă de un an, Sorin Blaga a fost director de marketing al trustului Adevărul Holding.
Domnia sa este cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) şi al Masteratului în Marketing, Publicitate şi Relaţii Publice organizat de SNSPA în parteneriat cu The University of Sheffield, se mai arată în comunicat.
Sorin Ioan Blaga a studiat la Facultatea de Automatică şi Calculatoare a Universităţii Politehnice din Iaşi şi deţine un MBA obţinut la Open University Business School din Marea Britanie.
Wave Division este cea mai mare agenţie de consumer engagement (loializare a consumatorilor faţă de brand) din România, cu o activitate de peste 14 ani şi o reţea în 72 de oraşe. Prin cele 6 arii de specialitate (servicii integrate de In-Store Marketing, Events & Experiential Marketing, Digital Couponing, Interactive - RFID & Loyalty Marketing, Sports Marketing şi 360° Creative), Wave Division a generat anual peste 18 milioane de interacţiuni cu consumatorii. Printre clienţii firmei, se numără: P&G, Lidl, Tuborg, De Silva Group, Tchibo, Heidi, Mega Image, Cora, Julius Meinl, Royal Canin, Strauss, Promenada, Pepsi Lay's, Parmafood, Covalact, Wopa, Axa Asigurari, Rio Bucovina, Esarom, Aquaris Veritas, Indesit, Smartree, Forraiker, Mc Donald's, Coca Cola, Real Hypermarket, Danone, Heineken, Hochland, L'Oreal, Reckitt Benckiser şi Samsung.