Starbucks sărbătoreşte un an de activitate în România şi inaugurează o nouă cafenea, în Băneasa Shopping City

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 17 aprilie 2008

Marinopoulos Coffee Company III SRL sărbătoreşte împlinirea primului an de activitate în România prin deschiderea celei de-a patra cafenele Starbucks. Noua locaţie este situată în Băneasa Shopping City şi se va deschide pentru public începând cu 18 aprilie, odată cu inaugurarea noului centru comercial.

"Primul an de activitate în România a fost unul foarte reuşit pentru Starbucks. Suntem încântaţi să anunţăm că peste 500,000 de clienţi au savurat cafeaua espresso Starbucks până acum, ceea ce demonstrează că românii au întâmpinat cu entuziasm Experienţa Starbucks şi au adoptat-o în foarte scurt timp, aceasta devenind parte a vieţii lor de zi cu zi" a declarat Viorel Stoiean, District Manager Marinopoulos Coffee Company III. "Inaugurarea celei de-a patra cafenele Starbucks reflectă succesul nostru în România. Suntem decişi să continuăm performanţele acestui an plin de satisfacţii şi să le oferim clienţilor noştri aceleaşi produse excelente şi servicii de calitate cu care deja s-au obişnuit la Starbucks" a continuat Viorel Stoiean.

În primul an de operaţiuni Starbucks în România, o mare parte dintre clienţi au savurat băuturile Starbucks nu doar în cafenele, ci au dorit să ia cu ei o parte din Experienţa Starbucks, alegând să solicite produsele "la pachet". Astfel, segmentul "la pachet" a înregistrat o creştere constantă pe tot parcursul anului. Clienţii Starbucks au avut la dispoziţie un meniu complet de băuturi Starbucks pe bază de cafea, apreciate în întreaga lume, 15 sortimente de cafea arabica de cea mai bună calitate, produse de patiserie şi deserturi, precum şi o selecţie de accesorii pentru prepararea cafelei acasă.

"Pe parcursul primului an, românii şi-au exprimat preferinţa deosebită pentru cafeaua noastră espresso, şi de asemenea pentru aromele caramel şi mocha" a declarat Viorel Stoiean, District Manager Marinopoulos Coffee Company III. "În plus, un segment important al activităţii noastre care a generat rezultate excelente a fost cel al cafelei boabe. Mii de pachete de cafea boabe au fost cumpărate de către clienţii noştri care au dorit să-şi prepare cafea acasă. Printre cele mai apreciate sortimente de cafea boabe se numără Kenya, Colombia şi Espresso Roast" a continuat Viorel Stoiean.

De-a lungul acestui prim an de activitate, Starbucks a lansat o serie de promoţii speciale de sezon, adăugând ofertei curente băuturi şi produse noi, în ediţie limitată, încadrate într-o temă specifică. fiecărei perioade. Una dintre cele mai apreciate a fost promoţia de Crăciun, care a propus clienţilor din România cafeaua boabe Starbucks Christmas Blend, un amestec special cu o tradiţie de 24 de ani în cafenelele Starbucks din întreaga lume.

În plus, Starbucks a găzduit mai multe evenimente prin care şi-a propus să dezvăluie publicului universul complex al cafelei, aşa cum sunt sesiunile speciale de degustare a cafelei. Mai mult decât atât, în cadrul cafenelelor au fost susţinute o serie de manifestări culturale, cum ar fi lansările de carte, Starbucks reafirmându-şi astfel hotărârea de a crea o legătură specială cu clienţii săi şi de a se implica în viaţa comunităţii.

Noua cafenea Starbucks din Băneasa Shopping City îşi va întâmpina clienţii cu aceeaşi cafea de cea mai bună calitate şi atmosfera plăcută cu care sunt obişnuiţi, totul într-un spaţiu aerisit, unde nu se fumează. Situată la parter, noua cafenea este uşor accesibilă şi beneficiază de o terasă exterioară.

Starbucks a pătruns pe piaţa din România pe 17 aprilie 2007, prin inaugurarea primei cafenele din Europa Centrală şi de Est la Bucureşti ca rezultat al unui joint venture dintre Starbucks Coffee Company (NASDAQ:SBUX) şi partenerul său european Marinopoulos Holding SARL. În prezent, compania operează patru cafenele pe piaţa din România, dintre care trei aflate în Bucureşti şi una în Cluj-Napoca.

Marinopoulos Brothers S.A. este unul dintre cele mai mari grupuri comerciale, industriale şi de retail din Grecia, reprezentând Carrefour Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt înfiinţată împreună cu Carrefour), Sephora Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt înfiinţată împreună cu LVMH) şi franciza Marks & Spencer. Marinopoulos Brothers S.A. este o companie activă şi în sectorul industrial, prin intermediul FAMAR S.A., una dintre cele mai mari companii europene de produse farmaceutice şi cosmetice.

Despre Starbucks

Începând cu 1971, Starbucks Coffee Company s-a dedicat achiziţiei etice şi prăjirii cafelei arabica de cea mai înaltă calitate din întreaga lume. Astăzi, având aproape 16.000 de locaţii şi mai mult de 170.000 de parteneri (angajaţi) în 44 de ţări, Starbucks este lider mondial în prăjirea cafelei şi vânzarea cu amănuntul. Prin hotarârea fermă de a promova excelenţa în domeniu, şi pe baza principiilor sale fundamentale, compania aduce la viaţă unica Experienţă Starbucks pentru fiecare client în parte, prin fiecare ceaşcă de cafea servită.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb