Starcom România si-a completat serviciile de comunicare integrata prin înfiintarea unei noi divizii - Starcom Direct. Specializata pe direct marketing, Starcom Direct ofera servicii distincte de strategie, implementare de programe de comunicare directa si suport pentru campanii integrate de comunicare sau media. Gama completa a serviciilor pe care Starcom Direct le pune la dispozitia clientilor sai este alcatuita din:
- Strategii de comunicare integrata;
- Strategii de dezvoltare, actualizare sau calificare de baze de date de client sau prospecti si utilizarea lor în cadrul campaniilor de comunicare directa;
- Programe de generare de leaduri;
- Dezvoltarea de programe, implementarea si supervizarea de programe integrate complexe de comunicare directa folosind unul sau mai multe canale (direct mailing, fulfillment, call center, sms, web, e-mailing, mobile, interactive);
- Întocmirea de regulamente si alte documente legale de promotie si îndeplinirea actiunilor legale necesare;
- Servicii de creatie specializata pentru programele de comunicare directa dezvoltate de catre noi;
- Analiza, monitorizare si raportare pentru actiuni proprii sau competitie.
"În urma cu 2 ani Starcom a început tranzitia de la o agentie de media catre una de comunicare integrata. În contextul tot mai evident al scaderii puterii mediei traditionale în fata unui public mult mai divers ca preocupari, mai exigent si mai nisat în optiunile de consum, comunicarea directa devine o disciplina indispensabila unei agentii de comunicare.
Mizez pe experientta si entuziasmul echipei si suntem siguri ca Starcom Direct va deveni curând o autoritate în domeniul comunicarii directe", a declarat Carmen Chipuc, Managing Director Starcom România.
Echipa de specialisti Starcom Direct este condusa de Bogdan Vasile si este alcatuita din: Florina Enache, Account Manager; Ilinca Ionescu-Balas, Account Executive si Anca Ludu, Account Executive.
Cu peste patru ani de experienta în domeniul comunicarii directe si peste zece ani în media si publicitate, Bogdan Vasile detine o diploma acordata de The IDM ( The Institute of Direct Marketing, UK ) si a participat la numeroase traininguri interne si internationale.
Despre obiectivele Starcom Direct, Bogdan declara: "Starcom Direct îsi propune sa vorbeasca despre consumator, despre selectivitatea lui în relatia cu media traditionala, despre modul în care poate fi convins si motivat sa reactioneze. Ne propunem sa le explicam clientilor importanta strategica a DM-ului, necesitatea de a investi în infrastuctura si în procesele relationate unei comunicari de marketing direct. Ne propunem sa vorbim despre crearea unei baze de date, segmentarea consumatorilor, adaptarea mesajului si despre masurarea efectului comunicarii.
Este un rol educational si consultativ pe care Starcom Direct si-l asuma cu pasiune si convingerea ca aceasta este directia în care se îndreapta comunicarea. Aceasta, în conditiile în care întelegerea fenomenului comunicarii directe este în acest moment destul de limitata în rândul advertiserilor si chiar al agentiilor de comunicare din România.
Ca urmare, scopul nostru este acela de a fi recunoscuti ca o autoritate în domeniu si de a fi considerati de catre piata drept cea mai strategica agentie de comunicare integrata."
Printre clientii actuali ai Starcom Direct se numara: Philip Morris, Dacia si Renault (cu toate brandurile), dar si clientii Starcom si Leo Burnett activi pe partea de comunicare directa.