Piaţa de motounelte din ţara noastră a ajuns la un nivel de aproximativ 65 - 70 milioane de euro, peste cea a Ungariei, a Cehiei sau a Bulgariei, însă sub nivelul pieţei din Ucraina. În România sunt utilizate până la 400.000 de motoferăstraie, dintre care 150.000 sunt marca Stihl, 15 - 20 de procente sunt no-name, iar 5 până la 10 procente sunt produse piratate, informează un comunicat remis redacţiei.
"Stihl mizează în toată lumea pe calitatea produselor şi servicii competitive, fapt ce se traduce în final printr-o durată lungă de viaţă pentru fiecare produs. Spre exemplu, dacă durata de viaţă a unui motoferăstrău Stihl este de aproximativ 15 ani, unul no-name trăieşte cam doi ani şi jumătate, iar la produsele piratate nici nu putem vorbi de termenul viaţă. Aceste lucruri sunt desprinse din analizele noastre", a declarat Ioan Mezei, Director General STIHL România.