STUDIU EY: Regândirea retailului auto pe măsură ce tinerii continuă să se îndepărteze de reprezentanţe

S.B.
Companii / 15 noiembrie 2022

Regândirea retailului auto pe măsură ce tinerii continuă să se îndepărteze de reprezentanţe

Viitorul reprezentanţelor auto va avea nevoie de o reproiectare digitală, pe măsură ce generaţiile următoare se vor muta din ce în ce mai mult online, atunci când vine vorba de achiziţionarea de vehicule.

Potrivit informaţiilor din retail, rezultate din cel mai recent studiu EY Mobility Consumer Index (MCI), care a chestionat 13.000 de cumpărători de automobile din 18 ţări, 37% dintre respondenţii din Generaţia Z ar prefera să îşi cumpere vehiculul online. Doar 13% dintre baby-boomeri spun acelaşi lucru, iar procentul creşte pentru fiecare generaţie, cu 20% pentru Generaţia X şi 28% pentru mileniali.

Studiul arată, de asemenea, că instrumentele online de cercetare pentru achiziţionarea unui vehicul reprezintă în momentul de faţă o parte esenţială şi în creştere a procesului de achiziţie, 66% dintre toţi cumpărătorii de automobile folosindu-le pentru a aduna informaţii despre achiziţia lor (65% din Gen Z, 69% din mileniali, 66% din Gen X şi 60% din baby boomeri).

Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanţă, Chief Innovation Officer, EY România: "Odată cu accelerarea tendinţei de achiziţie online, observăm şi schimbări în comportamentul clienţilor care ţin de cumpărarea de obiecte mai personale, precum ceasuri, maşini sau case. Achiziţia unei maşini implică mai multe etape, uneori împletind experienţele fizice cu cele online. Aşteptarea de a avea experienţe digitale pentru tot ceea ce nu implică atingere fizică devine norma (acces omniprezent la date, la varianta digitală al maşinii şi, în curând, plimbări cu maşina în metavers), iar dealerii care vor oferi acest lucru generaţiei Z vor fi câştigătorii în noua arenă auto."

În timp ce datele arată în continuare că mai mult de jumătate dintre cumpărători (57%) intenţionează să îşi cumpere următoarea maşină de la un dealer, consumatorii sunt din ce în ce mai deschişi la utilizarea unor instrumente digitale rapide şi convenabile pentru cel puţin o parte din procesul de achiziţie. 63% dintre cumpărătorii de vehicule electrice (EV) spun că ar fi interesaţi să rezerve online un test drive şi să calculeze preţul unei maşini noi (61%), de exemplu, în timp ce 52% ar folosi un configurator online pentru a explora specificaţiile unei maşini.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb