STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: Cum a influenţat contextul COVID 19 comportamentul de consum al românilor

Comunicate de presă / 28 octombrie 2021

Cum a influenţat contextul COVID 19 comportamentul de consum al românilor

Studiul Reveal Marketing Research a analizat comportamentul consumatorilor români în perioada august - septembrie a.c în trei sectoare ale economiei: retail, bunuri de consum şi bancar. Conform acestui nou studiu care a acoperit mediul urban şi mediul rural, faţă de anul precedent, au rămas loial brandului preferat 75% dintre respondenţi, conform unui comunicat remis redacţiei.

Pe pe altă parte, pentru 6% dintre români, comportamentul s-a schimbat în această perioadă declarându-se mai puţin loiali faţă de mărcile preferate, iar 18% chiar mai loiali comparativ cu anul trecut.

"Pentru companii, este din ce în ce mai important să îşi analizeze în mod recurrent atitudinile consumatorilor cu brandul pentru a identifica din timp vulnerabilităţi.", Marius Luican, CEO Reveal Marketing Research.

Consumerismul în era Buy local

Datele studiului Reveal Marketing Research au mai identificat trei tipuri de comportament în rândul consumatorilor care pot duce la modificarea comportamentului de consum. Cele trei tipuri de comportament au ca punct central gradul de loialitate al clienţilor, respectiv mai puţin loial/ă, la fel de loial/ă şi mai loial/ă. Aceste trei tipuri de comportament evidenţiează comportamentele în schimbare în noua realitate.

Sectorul retail este singurul cu o creştere netă a loialităţii în perioada 2020 - 2021 (în anul 2021 românii se declară cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), în timp ce sectorul bunuri de consum a înregistrat cel mai mare procent al clienţilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atraşi de mărcile care arată empatie şi susţin valorilor propriilor clienţi.

Tinerii sunt cei mai vocali promotori ai brandurilor preferate

Tinerii cu vărste cuprinse între 18 şi 34 de ani sunt cei mai vocali în ceea ce priveşte loialitatea faţă de toate cele trei segmente analizate, după cum urmează retail (32%), servicii bancare (20%) şi bunurilor de consum (26%).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb