STUDIU Tinerii români preferă să facă cumpărături din magazinele online din străinătate

M.D.
Miscellanea #Comerţ / 24 martie 2018

Tinerii români preferă să facă cumpărături din magazinele online din străinătate

Trei din cinci orăşeni sub 35 de ani au făcut cumpărături din cel puţin un magazin online din străinătate, în ultimul an, reiese dintr-un studiu de profil, citat de Agerpres.

Potrivit raportului, peste jumătate (59%) dintre tinerii sub 35 de ani din mediul urban au făcut cumpărături, în ultimul an, pe cel puţin un magazin online din străinătate, cum ar fi Amazon, AliExpress, eBay sau Alibaba: "Cel mai popular este Amazon, iar 88% dintre românii din mediul urban au auzit de acest retailer şi 84% îl vor prezent şi pe piaţa locală".

Topul popularităţii este urmat de eBay, companie de care au auzit 84% dintre românii din mediul urban, dar şi de Alibaba (53%), AliExpress (51%), ASOS şi Target (14%).

În ultimele 12 luni, cei mai mulţi români din mediul urban au făcut cumpărături online prin intermediul AliExpress (21%), în timp ce doar 15% prin intermediul eBay, 14% - pe Amazon, iar 5% - de la Alibaba, se spune în studiul realizat de iSense Solutions

Andrei Cânda, Managing Partner la iSense Solutions, a precizat: "Deşi piaţa de eCommerce din România este în continuă creştere, iar retailerii online locali şi-au diversificat tot mai mult ofertele, există o tentaţie importantă a platformelor internaţionale de cumpărături online în special în rândul tinerilor. Astfel, românii cu un apetit ridicat pentru shopping sunt atraşi de preţurile avantajoase şi de ofertele extrem de variate ale retailerilor online din străinătate, dar şi de notorietatea unor branduri, precum Amazon sau eBay, toţi aceşti factori făcând din România o piaţă interesantă şi cu mult potenţial pentru aceşti giganţi".

Studiul a fost realizat online de compania iSense Solutions pe un eşantion de 546 de respondenţi din mediul urban, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani din mediul urban din ţara noastră.

Opinia Cititorului ( 6 )

  1. Tinerii romani cumpara online din strainatate din doua motive: 1) sunt niste putori sclifosite cu impresii de corporatisti si 2) sub-speciile umane care conduc societatea romaneasca ii obliga efectiv sa plece in afara (practic prin comertul online se familiarizeaza cu produsele de unde vor locui in viitorul apropiat). Care este sansa reala a unui tanar care termina o facultate cinstit si corect sa se angajeze tot cinstit si corect azi in romania? In privat sanse mici, recomandari, cerinte exagerate si salariu mic, locuri foarte proaste sau locuri extrem de grele in care nu vrea nimeni sa lucreze. La stat nicio sansa fara relatii sau carnet de partidist. Solutii: moartea sau sclav in afara.

    1. Trist dar adevarat,100% de acord.

      Siiigur. Nu, cumpara pentru ca isi permit si gasesc varietate mai mare in stainatate, de multe ori la preturi mai mici.

      N-o sa mai avem loc in oras de atatea masini, n-o sa mai avem loc in mall de atatia oameni dar, sigur, policitienii sunt de vina ca acum-acum se goleste tara. 

      Zici tu ceva dar prea puțin, prea cu perdea.

      Tara nu e condusa de politicieni. Si aia din mall-uri care ocupa locuri si multele masini scumpe pe care nu le vezi in numar asa de mare in nicio tara din Europa sunt al acelora care conduc tara si a "norocosilor" care invart trei paranteze lesinate si se cred mari IT-sti. Tara fara viitor.

    Preturile mari pe care le pun mitici la importuri ii fac pe tineri indiferenți la adaosuri de 1000%?

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb