Ţara noastră vrea să devină o destinaţie pentru sectorul de turism viticol

A.T.
Ziarul BURSA #Companii #Agricultură / 20 mai 2016

Ţara noastră vrea să devină o destinaţie pentru sectorul de turism viticol

Reprezentanţii celor 19 crame mici şi mijlocii din România, prezente la târgul "REVINO - Descoperă vinurile din România", care a avut loc recent, la Bucureşti, le-au povestit celor prezenţi la eveniment despre posibilitatile de a practica turism viticol la noi în ţară astfel încât România să devină una dintre destinaţiile preferate pentru acest sector.

La târg au fost prezenţi peste 1000 de iubitori de vin şi persoane interesate să-l descopere, care au putut cunoaşte peste 100 de vinuri premium.

De asemenea, la eveniment au participat şi reprezentanţi ai sectoarelor HoReCa şi din turism, care au interacţionat direct cu reprezentaţii cramelor. Programul a fost completat de o serie de masterclass-uri susţinute de specialişti români şi străini, astfel încât participanţii să îşi îmbogăţească aria de cunoştinţe despre vinuri, dar şi despre obiectivele turistice şi activităţile complementare de care se pot bucura în jurul cramelor din România.

"Interacţiunea directă între crame şi iubitorii de vinuri, persoanele care doresc să îl descopere şi cei care află detalii despre turismul viticol local este o modalitate importantă de promovare, astfel încât să creştem acest sector atât pentru turiştii din ţară, cât şi pentru cei străini, care să aleagă România atunci când vor să plece în vacanţă." a declarat Alina Iancu, fondator CrameRomania.ro şi organizator REVINO.

Aceasta a mai afirmat că târgul a fost primul eveniment dedicat turismului viticol de la noi din ţară şi diferenţierea din partea vizitatorilor a fost doar la nivel de calitate a vinurilor prezentate şi a discuţiilor personale cu reprezentanţii cramelor, condiţiile şi standurile fiind similare pentru toţi participanţii.

"Am avut parte de un public deschis la a degusta vinuri noi şi cel mai important pentru noi a fost faptul că am reuşit ca de la acest târg să interacţionăm şi să câştigăm consumatorul final. La nivel de organizare totul a fost impecabil". spune Enikõ Negele, Brand Ambassador, Crama Carastelec.

Pentru promovarea turismului viticol din Romania, Alina Iancu a dezvoltat proiectele CrameRomania.ro - singura bază de date bilingvă - română şi engleză - a cramelor din România şi Revino.ro - agregator de tip Trip Advisor al cramelor şi magazinelor specializate de vinuri (vinoteci şi restaurante) din România.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb