Marile companii fac eforturi să demonstreze clienţilor că sunt interesate de problemele de mediu. Astfel, Apple promite ca niciuna dintre activităţile companiei, dezvoltarea, livrarea sau utilizarea produselor, nu va mai avea un impact negativ legat de emisiile de CO2 în cel mult 10 ani. Apple şi-a luat un important angajament în ceea ce priveşte poluarea. Compania americană şi-a fixat ca, cel târziu până în 2030, să nu mai aibă un impact negativ pentru calitatea aerului şi să devină 100% neutră din punctul de vedere al emisiilor de carbon. Gigantul american promite că angajamentul luat pentru următorii 10 ani vizează absolut toate activităţile companiei, de la producţie la utilizarea produselor. Un iPhone cumpărat începând cu 2030, de exemplu, ar trebui să nu aibă nici cel mai mic efect asupra climei, din niciun punct de vedere. Nici procesul de producţie, nici metodologia de livrare şi nici consumul de energie în vederea funcţionării nu vor afecta calitatea aerului. Apple spune că deja 70 dintre partenerii companiei, care produc diverse componentele pentru iPhone sau alte produse, şi-au luat angajamentul de a folosi 100% energie regenerabilă. Acest aspect este deosebit de important, deoarece alte companii trişează aici. Amazon şi alţi giganţi au fost acuzaţi că, deşi şi-au luat angajamente similare, lucrează în continuare cu parteneri care realizează emisii de carbon, făcând practic outsourcing la poluare. Apple spune că a redus deja emisiile de gaze din procesul de producţie al unora din produsele sale şi că a început să folosească în cadrul anumitor produse, precum MacBook Pro de 16 inch, un tip de aluminiu care este topit fără a se folosi carbon. Mare parte din metalele rare folosite în construcţia produselor Apple sunt recuperate cu ajutorul unui robot şi refolosite. Toate iPhone-urile, iPad-urile, Mac-urile şi ceasurile inteligente produse anul trecut au folosit materiale rare reciclate.
Exemplul trebuie urmat, mediul are nevoie de puţin ajutor din partea oamenilor.