"TeleVoice", deţinătoarea brandului "Evolio" în ţara noastră, estimează dublarea cifrei de afaceri, la finalul anului 2011, până la valoarea de şase milioane euro, comparativ cu anul anterior, a anunţat, ieri, Liviu Nistoran, preşedintele companiei, citat de Agerpres.
"Ne propunem să devenim numărul unu în România pe segmentul tabletelor Android. Deocamdată, suntem pe locul al doilea, după Samsung. Estimăm că, până la finalul acestui an, vom avea o cifră de afaceri undeva la şase milioane de euro, faţă de cea de trei milioane de euro pe care am raportat-o în 2010. În mare parte, adică aproape 40% din cifra de afaceri, ne vom baza pe vânzările de tablete, iar în jur de 35-40% pe comercializarea de dispozitive GPS", a afirmat domnia sa.
Potrivit şefului "TeleVoice", piaţa autohtonă a tabletelor se va situa la nivelul a 70.000 de unităţi vândute, în 2011, numai în primul semestru al anului numărul acestora fiind de circa 30.000.
"TeleVoice" a lansat, ieri, în mod oficial, noua tabletă "Evolio Neura", pentru crearea căreia au fost investite 100.000 de euro.
Noul dispozitiv are 760 de grame şi o autonomie de funcţionare continuă de zece ore.
Noua tabletă marca Evolio va ajunge în rafturile magazinelor începând de săptămâna viitoare, la preţuri cuprinse între 1.490 lei (pentru modelul de bază Wi-fi) şi 1.890 lei - pentru versiunea cu 3G, iar tarifele conţin TVA.
Terminalul este produs în China, la Guangzhou, locul în care sunt fabricate peste 90% dintre electronicele vândute în întreaga lume.
Şeful "TeleVoice" a precizat că, în următoarele trei luni, stocul existent la ora actuală de "Evolio Neura" (3.000 de unităţi) va fi epuizat, iar profitul companiei la acest nou produs se va situa la circa 10%.
"TeleVoice" este unul dintre liderii pieţei româneşti din domeniul distribuţiei de echipamente electronice şi de telecomunicaţii. Compania distribuie o paletă largă de branduri, precum "Evolio", "Alcatel", "Phillips", "Panasonic", "Navigon", "Archos" etc.