Termene.ro, platformă care oferă informaţii actualizate în timp real despre firmele din România, a înregistrat o creştere de 81% a cifrei de afaceri în 2018 comparativ cu anul precedent.
Astfel, veniturile companiei au avansat la 2 milioane de lei (430.000 de euro) anul trecut, comparativ cu 1,1 milioane de lei (240.000 de euro) în 2017. Profitul net înregistrat de companie în 2018 a fost de 550.000 lei (120.000 de euro), cu o marjă de profit de 28%.
Compania estimează o majorare a veniturilor cu 70% pentru finalul anului 2019, până la 750.000 de euro.
"În primele trei luni din acest an, Termene.ro a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri, lucru susţinut de obţinerea de noi de clienţi ca urmare a recomandărilor clienţilor fideli şi de creşterea echipei de vânzări. Începutul de an, cu rezultate remarcabile şi investiţii în tehnologie, ne determină să fim foarte optimişti cu privire la evoluţia din 2019, care va fi cel mai bun an din istoria de 5 ani a companiei", a declarat Adrian Dragomir, fondator şi CEO al businessului.
Numărul de clienţi ai companiei Termene.ro a crescut cu 75% în ultimul an şi a ajuns la 1400 de firme la sfârşitul lui martie 2019, faţă de 800 de companii în aceeaşi perioadă a anului trecut. Tot mai mulţi clienţi au acces la produsele şi modulele platformei Termene.ro şi beneficiază de date sigure, accesibile, complete şi actualizate, astfel încât estimarea companiei arată că numărul de clienţi va ajunge la 2000 de firme la finalul anului 2019. Numărul de angajaţi ai Termene.ro a ajuns la 27 specialişti la începutul lunii aprilie, faţă de 19 membri ai echipei în perioada similară a anului trecut. În ultimul an, Termene.ro a adăugat în portofoliu o serie de produse şi modele utile antreprenorilor şi managerilor, cele mai importante fiind Bizzila, Analiza fiscală, Automatizarea procesului de compliance şi Verificare firme Internaţional, produsul care oferă clienţilor rapoarte despre firme la nivel internaţional.