Tony Gray va integra strategic platformele de marketing, new business şi comunicare ale companiilor din grupul format din: Lowe & Partners, Initiative, Lowe PR, Brand Connection, Medic One şi Scholz & Friends, anunţă un comunicat de presă remis redacţiei.
"În 16 ani de existenţă, grupul nostru s-a dezvoltat constant iar astăzi numărăm nu mai puţin de 6 companii. Această extindere a business-ului presupune deopotrivă diversitate, însă şi un puternic element de unitate cultivat prin obiective, valori şi nu în ultimul rând prin apartenenţa la reţeaua Interpublic. Este important ca aceste atuuri să fie sincronizate în interesul partenerilor noştri de afaceri. Acest rol interdisciplinar îi revine lui Tony Gray, care va fi susţinut de directorii tuturor companiilor din grup." spune Veronica Savanciuc - Preşedinte & CEO, Lowe & Partners.
Cu o experienţă vastă în marketing şi comunicare, Gray are la activ proiecte de anvergură derulate în ţări precum Marea Britanie sau Olanda.
În intervalul 1995 - 2000, Tony Gray a lansat în România primele reviste glossy pentru femei: Avantaje, Elle şi Viva, branduri achiziţionate ulterior de trustul elveţian Edipresse.
Lowe & Partners, Initiative, Lowe PR, Brand Connection, Medic One şi Scholz & Friends formează unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din România.
Grupul a fost înfiinţat în anul 1993. În cei 16 ani de existenţă, grupul şi-a extins aria de expertiză dezvoltând companii specializate de creaţie, media, relaţii publice, comunicare medicală şi, nu în ultimul rând, digital advertising.
Începând din anul 1995 Interpublic Group of Co"s [NSE:IPG] deţine acţiuni în companiile grupului.
Printre clienţii agenţiilor din grup amintim: Austrian Airlines, Bayer, BMW, Boehringer-Ingelheim, Burger King, Crucea Roşie Română, Electrolux, Eli Lilly, Johnson & Johnson, MOL Romania, Orange, Parlamentul European, Royal Bank of Scotland sau Unilever.