Compania Total Post îşi extinde reţeaua de distribuţie de la 1 mai în 31 de noi localităţi şi îşi lărgeşte echipa cu 180 de angajaţi. Dispeceratele nou deschise se află în judeţele Ilfov, Argeş, Galaţi, Buzău, Ialomiţa, Olt, Covasna, Braşov, Dâmboviţa şi Vâlcea.
Dan Roşu, director de dezvoltare Total Post, a declarat: "Aşa cum ne aşteptam, liberalizarea pieţei a dus nu numai la o creştere a concurenţei, dar şi la organizarea unui număr destul de mare de licitaţii ale companiilor private pentru servicii poştale. Total Post a reuşit să semneze două contracte importante cu clienţi din zona utilităţilor şi telecom, generând o creştere a volumului anual de plicuri distribuit cu 17 milioane expedieri. Procesul de extindere a operaţiunilor va determina angajarea a 180 de noi de poştaşi, astfel că echipa Total Post va creşte cu aproximativ 20%". Total Post a furnizat în 2012 servicii poştale cu o valoare de peste 35 milioane lei, reprezentând o triplare a cifrei de afaceri comparativ cu 2011 - 11 milioane lei. În acelaşi timp, numărul clienţilor care folosesc reţeaua Total Post a fost în creştere cu 60% faţă de 2011, ajungând în 2012 la peste 200 de companii. Printre aceştia se numără UPC, BCR, CEC Bank, UniCredit Tiriac Bank, Apa Nova Bucureşti sau NextGen Communications. În 2012, compania a livrat 43 milioane scrisori, cu o creştere de peste patru ori faţă de 2011 şi se aşteaptă ca anul acesta să ajungă la 55 milioane livrări.
Total Post operează pe segmentul poştei de scrisori, oferind serviciile aferente acestui sector: expedieri înregistrate şi neînregistrate, servicii conexe traficului poştal (tipar, servicii financiare). Compania a fost fondată la sfârşitul anului 2009 şi, în mai puţin de 3 ani, a reuşit să formeze o echipă de peste 1.000 de angajaţi pentru activitatea curentă şi 600 de colaboratori pentru proiectele punctuale, de anvergură. Domeniile din care provin cei peste 200 de clienţi Total Post sunt cu precădere utilităţile, comunicaţiile şi instituţiile financiare.