TotalSoft anunţă includerea Social Networking Accelerator în soluţiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmărirea eficienţei networking-ului on-line în activitatea de vânzare. Abordarea "Sales 2.0" aplicată pe platforme de colaborare şi socializare ca LinkedIn, Twitter, Plaxo sau Facebook, oferă organizaţiilor posibilitatea de a accelera procesul de vânzare şi de a îmbunătăţi experienţa clienţilor, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"On-line-ul reprezintă un mediu de afaceri complet separat de mediul tradiţional şi în niciun caz nu trebuie să afecteze abordările tradiţionale de vânzare sau promovare. Platformele de socializare sunt medii colaborative, deschise, cu influenţatori de opinie exigenţi şi pragmatici. Ascultarea dorinţelor sau lipsurilor percepute la nivelul unor discuţii personale, individuale, între diverse categorii sociale, aduc în organizaţii informaţii valoroase pentru echipele de marketing, responsabile cu adaptarea produselor sau serviciilor", a declarat Daniel Ionescu, Director de Strategie TotalSoft.