TotalSoft oferă instrumente pentru captarea oportunităţilor de vânzare din mediile on-line de socializare

F. A.
Companii #IT / 4 iunie 2010

TotalSoft anunţă includerea Social Networking Accelerator în soluţiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmărirea eficienţei networking-ului on-line în activitatea de vânzare. Abordarea "Sales 2.0" aplicată pe platforme de colaborare şi socializare ca LinkedIn, Twitter, Plaxo sau Facebook, oferă organizaţiilor posibilitatea de a accelera procesul de vânzare şi de a îmbunătăţi experienţa clienţilor, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

"On-line-ul reprezintă un mediu de afaceri complet separat de mediul tradiţional şi în niciun caz nu trebuie să afecteze abordările tradiţionale de vânzare sau promovare. Platformele de socializare sunt medii colaborative, deschise, cu influenţatori de opinie exigenţi şi pragmatici. Ascultarea dorinţelor sau lipsurilor percepute la nivelul unor discuţii personale, individuale, între diverse categorii sociale, aduc în organizaţii informaţii valoroase pentru echipele de marketing, responsabile cu adaptarea produselor sau serviciilor", a declarat Daniel Ionescu, Director de Strategie TotalSoft.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

05 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9750
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5669
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2973
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9304
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.0590

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
ccib.ro
thediplomat.ro
fleetconference.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb