Trapped Escape Room marchează 10 ani de activitate pe piaţa din România. Brandul care a adus fenomenul "jocurilor de evadare" în România - anunţă 10 săptămâni de evenimente speciale dedicate publicului, pentru marcarea primei sale decade de activitate, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Când am deschis Trapped, în 2014, publicul pentru acest tip de activitate era unul extrem de restrâns în România, însă am intuit potenţialul pe care acest fenomen îl poate lua şi la noi în ţară uitându-ne la ceea ce se petrecea, deja, pe pieţele din jur. Şi, iată, nu ne-am înşelat: de la acel moment ne-au trecut pragul aproape 200 000 de iubitori ai enigmelor, am creat 17 camere de joc originale şi am transformat brandul Trapped dintr-un pionier, într-o referinţă a acestui domeniu", spune Cătălina Stanciu fondator & managing partner Trapped Escape Room.
"Publicul nostru este unul aparte - format din oameni cu o minte ageră, capabili să descifreze cele mai complexe enigme. Această aniversare este nu numai o ocazie de bucurie pentru echipa Trapped, ci, mai ales o oportunitate de a sărbători şi de a consolida legătura cu această comunitate minunată pe care ne propunem să o extindem şi să o inspirăm în continuare prin poveştile noastre", a subliniază Cătălina Stanciu fondator & managing partner Trapped Escape Room.
În cei 10 ani de activitate, Trapped a deschis numeroase lacăte pe piaţa locală, introducând inovaţii precum: prima cameră de evadare cu efecte speciale, prima cameră integral automatizată din Bucureşti, prima cameră de evadare pentru copii, precum şi un concept propriu, unic in Europa bazat pe realitatea alternativă.