Rezultatele Trusted Brands 2010 au plasat MedLife pe primul loc la categoria "Clinică privată", după nivelul de încredere de care se bucură în rândul consumatorilor, la o distanţă semnificativă faţă de ceilalţi competitori, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Rezultatele acestui studiu, realizat independent, ne demonstrează o dată în plus că exigenţa noastră în abordarea actului medical a dat roade. În plus, strategia dezvoltată iniţial, prin care ne-am propus să fim prezenţi pe toate segmentele medicale - ambulatoriu, spital, laborator, abonamente corporate şi asigurări medicale - a fost bine primită de consumatorii români. Această apreciere nu poate decât să ne bucure, mai ales că vine la mai puţin de un an de la rezultatele studiului IMAS, care plasau MedLife pe primul loc în topul furnizorilor de servicii medicale private din România, după notorietate. La momentul acela, notorietatea totală a MedLife a fost de 14,6% la nivelul întregii ţări, în Bucureşti aceasta ajungând până aproape de 60%", a declarat Mihai Marcu, Preşedintele Consiliului de Administraţie MedLife.