IBM a anunţat lansarea unui nou software creat să ajute companiile să reinventeze modul în care interacţionează cu clienţii pe Internet şi prin intermediul dispozitivelor mobile. Aplicaţia software dispune de capabilităţi de analiză, social software şi de comerţ online ce ajută companiile să creeze experienţe web dinamice şi interactive puternic direcţionate şi personalizabile, pentru a creşte loialitatea clienţilor.
Tranzacţiile online sunt în continuă creştere. În momentul de faţă, 8 din 10 consumatori efectuează cumpărături online de cel puţin două ori pe săptămână. ABI Research estimează ca volumul de informaţii va fi de 20 de ori mai mare iar tranzacţiile de pe dispozitive mobile vor creşte de 40 de ori până în 2015. Raportul menţionează că vânzările online efectuate de pe dispozitive mobile se vor tripla anual şi vor ajunge la 119 miliarde de dolari în aceeaşi perioadă. Companiile încearcă să găsească metode prin care să simplifice prezenţa web pentru a răspunde schimbărilor din piaţa consumatorilor.
IBM introduce IBM Customer Experience Suite, un nou portofoliu software ce ajută organizaţiile să dezvolte experienţe web dinamice, uşor de folosit, interactive şi personalizate pentru utilizator - fie că sunt accesate de pe un dispozitiv mobil sau de pe un website tradiţional.
IBM Software Suite face parte din investiţia de 100 de milioane de dolari în cercetare pentru inovare în domeniul serviciilor şi capabilităţilor mobile pentru clienţii de pretutindeni.