AGWeinberger prin Fundaţia BlueSylvania în parteneriat cu Starlink Group îşi propun să ducă România în Guiness Book, strângând cel mai mare număr de chitarişti care să cânte împreună o melodie. Evenimentul va avea loc în primăvara anului viitor, în cadrul primei ediţii a unui festival dedicat blues-ului şi genurilor derivate din acesta, dar şi exprimării libere: Freedom Fest. Acest festival va fi unul de amploare, adunând muzicieni de marcă din ţară şi din străinătate. Prin felul în care este conceput, festivalul încearcă să îi implice activ pe toţi participanţii, să îi provoace la unitate şi libertate spirituală prin muzică.
Festivalul îşi propune să aducă laolaltă toţi iubitorii de muzică bună şi de chitară din România, toţi aceia care cred în puterea muzicii de a apropia oamenii. Toţi chitariştii, profesionişti sau amatori, tineri sau bătrâni, bărbaţi sau femei sunt aşteptaţi pentru a marca acest record şi a înscrie numele României în Guiness Book. Certificarea va fi făcută de către un arbitru oficial din partea Guiness Book care va fi prezent pe toată durata festivalului. Melodia care se va interpreta va fi făcută cunoscută cu mult înaintea evenimentului şi va avea acorduri simple astfel încât oricine să le poată învăţa uşor.
"Blues-ul este un simbol al demnităţii individuale şi al ridicării sociale. Consider muzica un vehicul ideal pentru transferarea acestor valori către tineri. În România este nevoie de un anume spirit care să trezească în noi mândria că aparţinem acestui popor. Este important ca toţi cei prezenţi la festival să simtă energia acestuia. Nu contează dacă ştii să cânţi la chitară foarte bine sau dacă doar ai învăţat de curând acordurile melodiei, important este să fii acolo şi să îţi deschizi inima şi simţurile." declară AGWeinberger.
"Pentru Starlink Group acest proiect este unul de suflet. Ne implicăm cu mult entuziasm şi dedicare în organizarea sa, deoarece credem în potenţialul acestui festival de a schimba ceva în România. Grupul nostru dispune de toate resursele pentru a face acest eveniment memorabil. Sunt convins că recordul va fi depăşit, pentru că totul devine posibil atunci când oamenii împărtăşesc valori şi ţeluri comune. Cred că tânara generaţie va primi acest festival cu acelaşi entuziasm cu care a fost primit în Starlink şi va răspunde apelului nostru în primăvara anului viitor." a declarat Marcel Străuţ, Managing Partner Starlink Group.
Fundaţia "BlueSylvania" este prima organizaţie înfiinţată vreodată în România, având ca scop principal promovarea blues-ului, atât ca gen muzical, cât şi ca spiritualitate. AGWeinberger a înfiinţat această fundaţie în 1998.
Starlink este un grup integrat de companii, parte a reţelei internaţionale Publicis. Echipa Starlink Group cuprinde peste 65 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR. De la începutul anului 2007,
20 de membri noi s-au alăturat echipei Starlink.