Compania de comunicaţii prin cablu UPC România a înregistrat 250.000 de clienţi ai serviciului de Internet, în creştere cu 2% faţă de finele lunii martie 2009, au anunţat oficialii companiei, cu ocazia lansării serviciului de Internet Wireless.
"Serviciul de Internet wireless se adresează atât celor 250.000 de clienţi ai serviciului de Internet oferit de UPC, cât şi posibilor noi clienţi, din cei 16,6% prognozaţi că vor creşte piaţa în acest an", a declarat marketing & sales directorul UPC România, Raluca Milin.
Pentru lansarea serviciului Internet wireless, UPC România a făcut investiţii în actuala reţea de Internet care, de anul viitor, va putea oferi Internet de foarte mare viteză.
"Investiţiile totale ale UPC România au fost în 2008 de 40 milioane de euro, iar cele planificate pentru acest an sunt în creştere cu 30%, de 52 milioane euro. Din această sumă, 15 milioane euro reprezintă investiţii în reţeaua de internet a companiei şi în achiziţionarea de aparatură pentru îmbunătăţirea reţelei. Pentru serviciul de internet wireless, investiţiile sunt direcţionate către achiziţionarea de modemuri cu routere încorporate, fabricate de Cisco", a declarat PR& Communication managerul UPC, Ariana Badin.
Conform oficialului UPC, tot în acest an se va pregăti reţeaua existentă pentru ca în 2010 să fie dat în exploatare serviciul de Internet de mare viteză (100 Mbps).
UPC România oferă trei pachete de Internet wireless, cu viteze de la 2 la 24 Mbps.
Compania de comunicaţii prin cablu UPC România are în prezent 1.250.000 de clienţi în 200 de oraşe. De la intrarea pe piaţa telecom din România, în 1992, UPC a investit peste 700 milioane de euro.