Primele 9 luni ale acestui an au reprezentat o evoluţie ascendentă pentru producătorul berii Tuborg, care a înregistrat o creştere totală a vânzărilor de 7% faţă de perioada similară din 2009. Vânzările de bere devansează cu 2% situaţia din anul precedent, în timp ce Granini are o creştere de 4% în categoria băuturilor necarbonatate, informează un comunicat remis redacţiei.
"În primele nouă luni ale anului, Tuborg, Carlsberg, Skol şi Guinness şi-au dezvoltat cotele de piaţă pe segmentele pe care activează, iar Granini a avut o creştere de 4%. Toate acestea demonstrează că şi în această perioadă dificilă consumatorii aleg produsele de calitate, care îi reprezintă", a declarat Shachar Shaine, Preşedinte URBB & Carlsrom Beverage.
În ceea ce priveşte cota de piaţă a companiei, în perioada ianuarie - august 2010 aceasta a atins 10.4%, respectiv 17.6%, exceptând segmentul local pe care compania nu activează. Până la finalul anului, cota de piaţă estimată pentru bere este de 10.5%, lansarea sortimentului special Tuborg Christmas Brew fiind aşteptată să devanseze cu 3-5% vânzările din 2009.