Piaţa locală a băuturilor răcoritoare necarbonatate (suc, nectar şi still drinks) a scăzut cu 8%, în timp ce volumul vânzărilor Granini s-au majorat cu 62%, în primele 8 luni ale acestui an, faţă de perioada similară din 2008, a declarat, azi, la o conferinţă de presă, preşedintele United Romanian Breweries Bereprod&Carlsrom Beverage, Shachar Shaine.
Totodată, începând cu această lună, gama de suc şi nectar Granini este prezentată într-un nou ambalaj, sticla de un sfert de litru, România fiind astfel cea de-a 2 ţară din Europa, după Franţa, care trece de la 0,2 litri la 0,25 litri.
"Rezultatele bune înregistrate de băuturile Granini în primele 8 luni din 2009 au întărit poziţia pe care marca o are în România, dar şi încrederea şi importanţa pe care licenţiatorul Eckes-Granini o acordă pieţei noastre. Drept dovadă, suntem a 2 ţară care operează schimbarea celui mai reprezentativ ambalaj Granini, oferind consumatorilor români o cantitate mai mare din produsul preferat", a declarat preşedintele URBB&Carlsrom Beverage.
Cea mai recentă evaluare a brandului a relevat că, în luna august, Granini a atins o rată de cunoaştere de 86 %, iar 69 % dintre români au gustat cel puţin o dată produsele Granini.