Vânzările retailerului de mobilă IKEA din România au crescut cu aproximativ 5% în perioada ianuarie-martie 2009, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a declarat pentru NewsIn retail managerul companiei, Cornel Oprişan.
"În ultimele luni am observat o serie de schimbări şi în comportamentul consumatorilor, aceştia fiind mai atenţi la valoarea adăugată pe care o primesc în schimbul banilor pe care îi scot din buzunar. Cumpărăturile au devenit investiţii pe termen lung, consumatorii sunt mai prudenţi atunci când îşi investesc resursele încercând să îşi acopere cât mai multe nevoi cu bugetul pe care îl au la dispoziţie, fără a face însă rabat de la calitate", a menţionat Cornel Oprişan.
Potrivit reprezentantului companiei, bugetul destinat promovării produselor prin catalogul pentru 2009 (1 septembrie 2008- 31 august 2009) este de 2,5 milioane de euro, la fel ca şi cel valabil pentru anul trecut. Catalogul cuprinde 4.000 de produse din totalul gamei de aproximativ 10.000 de articole şi este valabil un an de zile.