Grupul francez de telefonie "Orange" SA, prezent şi pe piaţa din România, a publicat ieri o cifră de afaceri de 10,07 miliarde de euro pentru primul trimestru, în uşoară creştere (0,8%) comparativ cu cea înregistrată în perioada similară a anului trecut, şi totodată şi-a confirmat obiectivele pentru anul în curs, informează AFP.
În perioada ianuarie-martie 2017, profitul operaţional al "Orange" a crescut cu 2% în date comparabile, până la 2,6 miliarde de euro, în linie cu estimările analiştilor.
"Primul trimestru confirmă îmbunătăţirea tendinţei înregistrată în 2016. Cifra de afaceri este în creştere, graţie unor performanţe comerciale solide, în special în Franţa, Spania şi Polonia", a declarat directorul general al grupului "Orange", Stephane Richard.
În Franţa, piaţa principală a grupului "Orange", vânzările s-au stabilizat în primul trimestru la 4,43 miliarde de euro, potrivit Agerpres. Pe alte pieţe din Europa, vânzările au crescut cu 4,5%, la 2,66 miliarde de euro, graţie în special Spaniei, unde vânzările au crescut cu 8,5%, la 1,29 miliarde de euro. În Polonia, cea de-a treia piaţă europeană a grupului, vânzările au crescut cu 0,5%, până la 625 milioane de euro.
În aceste condiţii, "Orange" şi-a confirmat obiectivele pentru ansamblul acestui an, vizând un profit operaţional ajustat mai mare decât în 2016.
Pe piaţa din România, în intervalul ianuarie-martie, "Orange România" a realizat o cifră de afaceri în valoare de 246,2 milioane de euro, în creştere cu 4,6% faţă de perioada similară a anului trecut. La 31 martie 2017, "Orange România" oferea servicii mobile şi fixe pentru 10,065 milioane clienţi.