Vânzările produselor Sav"Or vegetale de la Europrod, în creştere cu 40%

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 19 martie 2010

Vânzările de produse vegetale Sav"Or, fabricate şi comercializate de Europrod SA - companie din cadrul Grupului de firme Agricola Bacău vor creşte în perioada postului cu 40% faţă de perioada similară din anul 2009.

"Evoluţia de până acum a vânzărilor, de la începutul postului dinaintea Sărbatorii Paştelui, ne determină să apreciem că vom avea o creştere valorică de circa 40 de procente. Potrivit istoricului nostru, vânzările de produse de post Sav"Or cresc în volum de la 1 tonă, pe o lună în care nu se posteşte, la 20 tone pe lună de post. Procentual, aşadar, de douăzeci de ori mai mult şi în volum şi în valoare. Preţul mediu al acestor produse este de 10 lei/ kg", declară Vasile Roman, Directorul Liniei de Business Semipreparate şi Produse pre-gătite din cadrul Agricola Bacău. În portofoliul Europrod Bacău, gama de produse pre-gătite vegetale include cinci sortimente: Hamburgeri, Crochete, Nuggets, Fingers şi Pârjoale vegetale, comercializate sub brandul Sav"Or.

"Cele mai vândute produse Sav"Or de post sunt Pârjoalele vegetale şi Hambugerii vegetali. E drept că în perioada postului vânzările la produsele pre-gătite din carne scad cu aproximativ 20%, dar această scădere este compensată în valoare de creşterea exponenţială a produselor Sav"Or vegetale", precizează Vasile Roman.

În cazul produselor vegetale Sav"Or comercializate de Europrod, piaţa internă manifestă patru vârfuri ale cererii: în perioadele de post ale Paştelui, Crăciunului, Sfântul Petru şi Sfânta Maria.

"Cifra de afaceri Europrod în primele două luni ale acestui an a crescut cu + 19,8%, în timp ce volumul vânzărilor a avansat cu + 3 % faţă de primele două luni din 2009. Profitul din exploatare pe primele 2 luni ale acestui an reprezintă 6,89 din cifra de afaceri. Datorită eforturilor susţinute ale unei echipe formate din 104 angajaţi, Europrod a reuşit să raporteze cifre în creştere, pe fondul unei scăderi pronunţate, de aproximativ 19%, a pieţii acestor produse de nişă", declara Vasile Roman, directorul Europrod.

Produsele pre-gătite vegetale sunt obţinute după reţete speciale în care principalii ingredienţi sunt soia şi legume proaspete. Acestea sunt tratate termic (o scurtă prăjire, de 30 de secunde, pentru fixarea proteinei, după care urmează coacerea într-un cuptor cu aer cald) şi congelate prin şoc termic. Tratamentul termic elimină pentru consumatori procesul de preparare propriu-zis, sortimentele amintite necesitând doar încălzire în cuptorul cu microunde sau cuptorul aragazului pentru a fi consumate.

În anul 2009 produsele pre-gătite Sav"Or vegetale comercializate au avut o pondere volumică de circa 12 % din vânzările totale de produse pre-gătite Sav"Or (inclusiv cele din carne).

Categoria semipreparate şi produse pre-gătite din carne, obţinute la fabrica Europrod, companie parte a Grupului de firme Agricola Bacău, a înregistrat în 2009, cumulat, o cotă de piaţă de 18%, principalul obiectiv pentru 2010 fiind creşterea cotei de piaţă la 23%.

Astfel, în 2009 faţă de 2008, creşterea în volum a vânzărilor de semipreparate a fost de + 24% iar creşterea valorică de + 20%, în condiţiile în care preţul mediu de vânzare s-a diminuat cu 3% în 2009.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb