Verizon Business şi CareAR, A Xerox Company, au anunţat un parteneriat strategic pentru a transforma service-ul şi experienţa clienţilor pe care CareAR le poate oferi tehnicienilor de teren şi clienţilor, se arată într-un comunicat de presă. Combinând reţelele Verizon 4G, 5G şi tehnologia de calcul, aproape în timp real, cu realitatea augmentată CareAR şi platforma bazată pe AI, tehnicienii pot rezolva de la distanţă şi proactiv problemele de service, mult mai rapid, mai inteligent şi mai sigur, ducând la o experienţă mai eficientă pentru clienţi.
Pentru a rămâne competitive şi pentru a atrage talente de top, companiile trebuie să aibă o agendă solidă de obiective legate de transformarea digitală, care să folosească cele mai noi tehnologii şi soluţii pentru a satisface nevoile forţei de muncă globale, în continuă evoluţie. Parteneriatul dintre Verizon şi CareAR va ajuta la această tranziţie a forţei de muncă, utilizând atât tehnologia de reţea, cât şi AI/AR pentru a permite perfecţionarea şi dezvoltarea rapidă a următoarei generaţii de angajaţi nativi digital, indiferent de locaţie, reducând presiunile care apar în această perioadă fără precedent în direcţia evoluţiei forţei de muncă. Cu CareAR, Verizon va oferi asistenţă în timp real şi soluţii de depanare ghidate de experţi în portofoliul său de produse şi servicii, creând un nou standard de capabilităţi self-service şi de informaţii personalizate "how-to" pentru clienţi şi tehnicienii de teren.
"Suntem martorii unei schimbări dramatice a forţei de muncă globale. Misiunea noastră este aceea de a ne ajuta clienţii să navigheze în prezent, identificând în acelaşi timp căi strategice pentru inovaţie şi creştere", a declarat Sampath Sowmyanarayan, Chief Revenue Officer, Verizon Business. "Prin intermediul tehnologiei 5G şi edge computing, putem ajuta CareAR să ofere capabilităţi avansate de AR şi AI pe dispozitive mobile standard, smart glass şi dispozitive cu drone pentru a spori eficienţa şi experienţele digitale."
"CareAR se concentrează pe democratizarea expertizei - instantaneu şi contextual. Utilizatorii dobândesc capacitatea de a accesa, la cerere, informaţii de la experţi şi conţinut instructiv livrat pe dispozitivul lor preferat", a declarat preşedintele CareAR, Sam Waicberg. "Proiectul nostru cu Verizon ne permite să dezvoltăm aceste capacităţi şi mai mult, având ca rezultat feedback-ul îmbunătăţit din partea clienţilor şi contribuind la rezolvarea unor provocări mari, cum ar fi reducerea amprentei noastre de carbon şi soluţionarea deficienţei de specialişti."
Potrivit comunicatului, în 2020, Verizon Business a anunţat lansarea unui asistent virtual de bază, prin intermediul unei aplicaţii de conversaţii video, care a reuşit să ajute organizaţia să se adapteze cerinţelor de siguranţă şi distanţare impuse în contextul pandemiei COVID-19, în ceea ce priveşte asistenţa pentru clienţi. Parteneriatul cu CareAR permite Verizon să-şi accelereze viziunea de asistenţă la distanţă pentru clienţi, angajaţi şi operatori tehnici de teren, concentrându-se pe integrarea capabilităţilor avansate de AR şi AI, care permit utilizatorilor experienţe proactive de auto-rezolvare a anumitor situaţii.