Senso Ambiente, companie specializată în importul şi distribuţia de echipamente sanitare vorbeşte despre trendurile internaţionale ce caracterizează anul 2010, setate de cei mai mari producători internaţionali din industria sanitară, dar şi despre preferinţele consumatorilor internaţionali versus cele ale consumatorilor din România, informează un comunicat remis redacţiei.
Conform specialiştilor Senso Ambiente, anul 2010 a marcat tranziţia definitivă de la conceptul de baie ca spaţiu utilitar, spre cea de spaţiu destinat relaxării. "Există acum sisteme audio încorporate, cromoterapie, baie de aburi sau chiar frigider încorporat. Sunt la mare căutare şi armăturile ce permit economisirea apei sau cele hands-free", a afirmat Virgil Lixandru, Director de Marketing şi Vânzări, Senso Ambiente.
"De asemenea, un nou aspect al băii moderne în anul 2010 este accentul care se pune pe finisajele antibacteriene. Astfel, tot mai multe produse sunt tratate cu soluţii speciale şi prezintă tehnologii care fac din spaţiul de baie unul de o siguranţă sporită din punct de vedere al igienei", a precizat Virgil Lixandru.