Vodafone România a ajuns la 9,44 milioane de clienţi - număr care include clienţii de servicii mobile, servicii de voce şi Internet of Things - la 31 martie 2017, în creştere cu 320.918 faţă de anul fiscal 2015-2016, a precizat grupul.
Din numărul total de clienţi, 8,74 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) mobil al Vodafone România a ajuns la 6,1 euro în anul fiscal încheiat la 31 martie 2017.
La finalul lunii martie, 41% dintre clienţii din România ai Vodafone erau abonaţi, iar restul de 59% aveau cartele preplătite.
Ponderea utilizatorilor de servicii preplătite în baza totală de clienţi mobili a crescut cu 0,2 puncte procentuale faţă de anul precedent.
Compania a înregistrat o creştere puternică, în ton cu avansul general al pieţei româneşti, a traficului de date, cu 100,4% în anul fiscal încheiat în martie, comparativ cu anul fiscal anterior.
Evoluţia a fost susţinută şi de rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori, care a crescut cu 3,7 puncte procentuale în anul fiscal 2016-2017, comparativ cu anul fiscal precedent, a mai precizat compania.
Vodafone este al doilea operator de telefonie mobilă din România din punct de vedere al numărului de clienţi, după Orange, dar depăşind cu mult ceilalţi doi rivali - Telekom şi Digi Mobil.
La jumătatea anului 2016, în ţara noastră erau 22,6 milioane de utilizatori activi de telefonie mobilă, din care mai puţin de jumătate (11,1 milioane) aveau abonamente.