Volkswagen se pregateşte de restructurări

A.D.
Companii / 28 octombrie

Sursa foto: internet

Sursa foto: internet

Grupul german Volkswagen, cel mai mare producător european de automobile, urmează să închidă cel puţin trei uzine şi să elimine zeci de mii de locuri de muncă în Germania. Anuntul a fost făcut, astăzi, de comitetul de întreprindere de la Volkswagen, care vorbeşte de un plan social "istoric", relatează AFP şi Reuters.

Totodată, strategia de reformare prevede o reducere cu 10% a tuturor salariilor şi îngheţarea lor în următorii doi ani, a mai informat comitetul de întreprindere de la Volkswagen într-un comunicat de presă. De altfel, mai multe activităţi şi departamente din cadrul grupului vor fi transferate în străinătate, în afara teritoriului german. "Echipa managerială este serioasă cu privire la toate aceste lucruri. Nu este doar retorica din timpul negocierilor colective", a declarat preşedintele comitetului de întreprindere de la Volkswagen, Daniela Cavallo.

"Acesta este planul prin care cel mai mare grup industrial german vrea să demareze operaţiunea de lichidare din Germania", a adăugat Cavallo, fără a preciza care sunt uzinele afectate şi nici câţi dintre cei aproximativ 300.000 de angajaţi ai Volkswagen Group din Germania ar putea fi disponibilizaţi. "Toate uzinele VW din Germania sunt afectate de aceste planuri. Niciuna nu este sigură", a mai spus Cavallo.

Comentariile arată escaladarea conflictului între muncitorii şi echipa managerială de la Volkswagen, care este forţat să scadă costurile şi să rămână competitiv în contextul cererii scăzute din China şi Europa.

Cavallo a subliniat că există un acord între ambele părţi cu privire la natura problemelor cu care constructorul german, la fel ca şi mulţi dintre constructorii auto europeni, se confruntă. Concret, este vorba de o tranziţie lentă pe piaţă a automobilelor electrice dar şi de creşterea agresivă a producătorilor chinezi pe piaţa din Europa.

"Nu suntem departe când vine vorba de analizarea problemelor. Dar suntem foarte departe când vine vorba de răspunsul la probleme", a spus Cavallo.

Volkswagen şi sindicaliştii negociază de mai multe săptămâni un plan de restructurare a afacerilor şi diminuare a costurilor.

Opinia Cititorului ( 10 )

  1. o parte din furnizorii volkswagen sunt in Romania, in vestul tarii.

    1. Si cand fabricile se vor muta in Asia, se va muta si lantul de furnizori de pe orizontala. Vor fi sute de mii de someri in Romania.

      Unde zice ca muta fabricile in Asia? Eu vad ca e invers :)

    Acum un an era un trolache pro-nato care spunea ca nemtii o duc asa de bine, in ciuda articolelor din presa serioasa vestica in care se descria saracia tot mai mare din Germania si faptul ca multa lume incepe sa sara peste a lua o masa din cauza lipsurilor financiare si a preturilor enorme la energie si la restul bunurilor si serviciilor.

    Acum salariile sunt taiate cu 10% si zeci de mii vor fi someri. Si nu doar la VW. 

    1. Este si acum luzarul asta de care vorbesti, il recunosti dupa lungimea kilometrica a postarilor si dupa naivitatea penibila cu care scrie.

    “Aici e gazul dumneavoastra ieftin”, gazul ieftin romanesc este exportat in hungaristan pentru industria auto germana ICE muribunda. In loc sa investeasca in viitor, masini electrice, au tot externalizat in tari “ieftine” cu regimuri dictatoriale, asta in timp ce Tesla este profitabila si in Germania si in China:-). Deci nu poti da vina pe “contextul economic”:-)

    1. Boss, lasa-ne cu masinile electrice, ca de aici a pornit declinul industriei auto. Toti au vrut sa faca masini electrice fara sa rezolve cea mai oribila problema a acestora, durata de incarcare a bateriei. O sa imi cumpar masina electrica doar, numai si decat atunci cand voi incarca bateria la capacitate maxima in maxim 10 minute. Adica niciodata. Deci, drum bun si cale batuta cu teslele voastre si alte porcarii chinezesti.

      Mașinile electrice trebuie să apară pentru că petrol nu mai e în statele care își zic civilizate. Incompetenții care conduc țările civilizate știu doar să pună taxe, să împrumute bani și să pretindă că respectă state de drepți. Să construiești industrii noi trebuie resurse, planificare, competență, stăruință, tenacitate, șamd., calități pe care conducărorii Germaniei sau ai UE nu le au. Cu proști orice industrie are aceeași soartă nu doar cea a EV. Retrăim disoluția imperiului roman

      Perfect, asa a zis si VW, si acum inchid fabrici, disponibilizeaza si reduc salarii dar nu dispera, ai un viitor in mujicia, acolo o sa mai gasesti masini pe benzina inca (cel putin) o suta de ani:-)

    Migratia ilegala,inarmarea si razboiul costa ,

    pupulatia nepasatoare pana acum,va plati scump 

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb