Wetterbest, unul dintre liderii industriei locale de sisteme pentru acoperişuri, îşi completează portofoliul de produse prin lansarea noului profil de învelitoare pentru acoperiş Cardinal, recomandat pentru acoperişuri cu forme simple dar şi complexe, atipice, cu pante scurte, sau cu lucarne. Forma noului profil facilitează decuparea acestuia după segmentele acoperişului, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Marian Pîrvu, director general Wetterbest, a declarat: "Lansarea profilului Cardinal este parte din strategia Wetterbest de a oferi soluţii complete pentru acoperiş, pe fiecare casă. Noul produs răspunde cerinţelor speciale ale clienţilor noştri şi în acelaşi timp păstrează standardele de calitate cu care i-am obişnuit. Cardinal este potrivit acoperişurilor complexe şi, împreună cu o protecţie precum SUPREM 50, oferă beneficiarilor un acoperiş aspectuos, sigur, de calitate superioară, care va rezista în timp, cu o garanţie de 50 de ani. Acest profil se aplică atât caselor şi blocurilor, cât şi spaţiilor comerciale şi halelor industriale. Prin Cardinal ne completăm portofoliul şi ne respectăm promisiunea către parteneri şi beneficiarii direcţi".
Cardinal este un profil asimetric cu două canale capilare care se remarcă prin rezistenţă mecanică la acţiunea factorilor de mediu, oferă o etanşare superioară, iar durata medie de viaţă este de până la 50 de ani cu protecţia SUPREM 50. Din punct de vedere estetic, noul profil se apropie de forma ţiglelor din beton şi este disponibil în aceleaşi culori şi specificaţii precum modelele din gama actuală, mai precizează sursa.
Portofoliul de produse Wetterbest acoperă în prezent o gamă completă de învelitori metalice şi accesorii necesare instalării sistemelor de acoperiş. Profilul Cardinal este produs în prezent în fabrica Wetterbest din Băicoi (Prahova).
Produsele Wetterbest sunt prezente în majoritatea magazinelor DIY din România, dar şi în cele două showroom-uri din Braşov si Cluj-Napoca, precum şi în showroom-urile distribuitorilor Wetterbest. Compania a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an o cifră de afaceri de 202 milioane de lei, în creştere cu 22%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.