Winner numeşte un nou CEO şi schimbă strategia de dezvoltare, mizând pe digital, se arată într-un comunicat al Winner, remis redacţiei. Reorientarea direcţiei de business susţine obiectivul companiei de a fi alături de jucători prin îmbunătăţirea experienţei în mediul digital şi stimularea adopţiei inteligenţei artificiale, informează sursa citată.
Pasionat de tehnologie şi cu o experienţă vastă în leadership, ocupând anterior funcţii de conducere pentru Fortuna Entertainment Group, Ladbrokes Coral Group şi Playtech, Nicklas Zajdel, noul CEO Winner, va coordona strategia de dezvoltare a companiei şi va numi viitoarea echipă de conducere, transmita sursa menţionată.
,,Sunt onorat să mă alătur Winner în calitate de CEO şi să-mi folosesc experienţa pentru a contribui la excelenţa operaţională şi la construirea unui brand puternic. Pe măsură ce tehnologia continuă să se dezvolte într-un ritm accelerat, industria jocurilor de noroc se transformă în moduri care nu ar fi fost posibile cu câteva decenii în urmă. În calitate de actor important pe piaţă, ne dorim să inovăm în mediul online unde vedem cel mai mare potenţial de creştere în viitor şi să urcăm în top 3 al industriei, pe termen mediu. Astfel că decizia de a ne digitaliza toată activitatea a venit ca un pas firesc. Suntem alături de jucători în acest proces prin politici de securitate îmbunătăţite şi prin sistemele noastre, bazate pe machine learning, care facilitează un mediu prietenos şi corect de joc", a declarat Nicklas Zajdel, noul CEO Winner, se mai arată în comunicat.
Winner îşi adaptează strategia de business la noile condiţii fiscale din industria de retail şi îşi orientează resursele către dezvoltarea online sustenabilă, transmit datele comunicatului. Compania va transfera o parte importantă din cele 348 de agenţii pe care le are în România către alţi operatori care continuă să activeze în retail, informează Winner. Tendinţa de creştere a timpului petrecut online de către români - peste 5 ore pe zi, potrivit ultimelor date SNA - atât pentru muncă, cât şi pentru divertisment, determină Winner să îşi consolideze prezenţa în mediul digital, conform sursei citate. Astfel, compania îşi propune să ofere jucătorilor o protecţie sporită, precum şi produse şi servicii de joc inovatoare şi unice, potrivit companiei.
Implicarea socială, respectiv încurajarea unui comportament de joc responsabil este obiectivul de lungă durată al companiei, fapt care a accelerat decizia de a migra în digital, menţionează sursa. Winner continuă angajamentul de a revoluţiona piaţa din România, asigurând o experienţă completă de divertisment, potrivit comunicatului.