Yellow.Menu se dezvoltă prin virtual brands şi vizează triplarea cifrei de afaceri în 2021

S.B.
Companii / 20 iulie 2021

Yellow.Menu se dezvoltă prin virtual brands şi vizează triplarea cifrei de afaceri în 2021

Yellow.Menu - cloud restaurant cu livrare în Bucureşti şi Cluj-Napoca - a depăşit pragul de 300 de comenzi/zi şi lansează o serie de virtual brands, preparate şi meniuri fixe create de chefii bucatari Yellow şi destinate livrării pe platforme partenere, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Noul managment al Yellow.Menu îşi propune ca până la finalul anului să fie create cel puţin 4 astfel de branduri virtuale care să genereze 35-40% din businessul total. În primul semestru al acestui an, Yellow.Menu a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 600 mii euro, cu 52% mai mare faţă de perioada similara a anului trecut.

Conceput ca un restaurant online cu meniu dinamic, care se schimbă zilnic, Yellow.Menu reprezintă soluţia pentru cei care doresc să păstreze un stil de viaţă echilibrat, cu o alimentaţie sănătoasă, având posibilitatea de a comanda meniuri gourmet pentru mic dejun, prânz sau cină, acasă sau la birou, cu livrare prin reţeaua proprie de curieri oriunde în Bucureşti şi Cluj.

Odată cu schimbarea comportamentului de consum al românilor pe fondul pandemiei, Yellow.Menu a oferit alternative pentru mesele clasice la restaurant, venind zilnic cu o propunere nouă de meniu, în porţii limitate, aducând mai aproape experienţa unei ieşiri în oraş. Astfel, preparatele zilnice au o abordare fusion, sofisticată, incluzând de fiecare dată şi variante vegetariene, la fel de gustoase.

În primul semestru al acestui an, cifra de afaceri înregistrată de Yellow.Menu a depăşit 550.000 euro, cu peste 50% mai mare faţă de anul trecut, când primul semestru a fost marcat de restricţiile puternice şi tranziţia de la segmentul principal de business, prânzul la birou, către noi produse şi meniuri adaptate noii realităţi şi comenzilor pentru acasă.

Astfel, axat la lansare pe livrarea mesei de prânz la birou, apoi extinzându-se către meniul pentru întrega zi, restaurantul online Yellow.Menu a ajuns în 2021 la 300 de comenzi zilnice, iar valoarea medie a comenzii a crescut cu 15% faţă de perioada similară din 2020, până la 95 lei.

Schimbarea strategiei, odată cu un nou CEO

Transformarea modelului de business pentru a susţine scalabilitatea la nivel naţional şi liniile de dezvoltare secundare sunt propuse şi susţinute de Adrian Ciucur, noul CEO al Yellow.Menu, cu o experienţă de peste 15 ani în strategic management, dezvoltare omnichannel şi extindere pe verticale noi de business.

Popularitatea în creştere a restaurantelor virtuale precum Yellow Menu reprezintă o provocare pentru segmentul HoReCa aşa cum îl ştim, însă consider că acesta reflectă direcţia în care se îndreaptă piaţa. Avem un consumator tot mai atent la ceea ce consumă, cu o preocupare pentru calitatea li diversitatea alimentaţiei sale, un client care îşi organizează timpul şi resursele eficient, optimizându-şi stilul de viaţă şi obişnuit deja cu produse la nivel de restaurant, servite în intimitatea prorpiei case sau la birou, a precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

Odată cu această noile direcţii de dezvoltare, pe verticale noi, dar şi pe orizontală prin extindere în alte oraşe la nivel naţional, noul managment al Yellow.Menu îşi propune ca până la finalul anului să urce numărul zilnic de comenzi cu cel puţin 40% faţă de prezent, cu un impact estimat de creştere cu 200% a cifrei de afaceri din 2021 faţă de anul precedent, până la 1,5 milioane euro.

Motoarele creşterii pentru acest an sunt trecerea de la meniu de prânz la meniu pentru întreaga zi (mic dejun, prânz, cină, gustări şi brunch în zilele de sâmbătă), extinderea geografică în Bucureşti şi Cluj şi zonele limitrofe, precum şi creşterea valorii medii a comenzii, prin vânzări suplimentare de produse de băcănie, cocktails ready to drink şi pâine proaspătă.

Dezvoltare cu noi verticale prin virtual brands

De asemenea, începând cu a doua parte a acestui an, Yellow.Menu dezvoltă o direcţie nouă, de virtual brands, un prim pas spre extindere naţională. Primele două linii de produse au fost deja lansate - Yellow Lebanese şi Fresh by Yellow - şi urmează o a treia, Premium Brunch, cu preparate speciale pentru weekend.

Brandurile virtuale îţi permit să administrezi mai mult de o linie de produse din aceeaşi bucătărie, precum şi extinderea geografică cu impact pozitiv asupra veniturilor şi audienţei, dar fără costuri adiţionale în ceea ce priveşte staff-ul sau echipamentele. Această linie de dezvoltare ne permite să testăm concepte de fine dining noi, create cu ajutorul echipei noastre de chefi, fără a ne supune riscurilor dintr-un restaurant clasic. De asemenea, această strategie va echilibra dinamica dintre comenzile Yellow Menu şi preparatele fixe, a mai precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

Încă de la început Yellow Menu şi-a propus să fie un restaurant unde accentul este pus pe ingrediente premium, pe reţete sofisticate, gătite proaspăt, dar şi pe reducerea risipei alimentare, obiectiv atins prin balansarea utilizării ingredientelor în funcţie de comenzile făcute prin sistemul clasic.

Yellow.Menu continuă extinderea şi pe zona de băcănie, unde oferă preparate locale, artizanale, precum şi fructe şi legume proaspete. Aici portofoliul conţine 40 produse, iar până la finalul anului acesta se va dubla, acoperind segmente de produse în funcţie de solicitările clienţilor.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb