Edenred Digital Center, societate cu sediul în Bucureşti, creează tehnologie utilizată la nivel global şi urmăreşte să aducă soluţiile grupului Edenred - din care face parte - la "următorul nivel", prin automatizarea şi eficientizarea plăţilor B2B, simplificarea relaţiilor şi interacţiunilor cu utilizatorii, respectiv prin facilitarea plăţilor către comercianţi.
Codruţ Nicolau, directorul general al Edenred România, parte a grupului Edenred, a declarat astăzi, într-o conferinţă de presă: "Edenred Digital Center este o entitate care creează produs original şi tehnologie utilizată la nivel globlal. În România, conectăm 1,5 milioane de salariaţi şi 65.000 de comercianţi. Avem 33.000 de clienţi - angajatori - pe care îi ajutăm să atingă trei indicatori de performanţă foarte importanţi: satisfacţia angajaţilor, creşterea retenţiei salariaţilor de calitate şi optimizarea costurilor".
Toate soluţiile lansate de Edenred sunt digitale, grupul investind peste 1,3 miliarde de euro în tehnologie începând din 2016. Oficialii societăţii care concepe şi administrează soluţii ce îmbunătăţesc eficienţa organizaţiilor şi măresc puterea de cumpărare a salariaţilor menţionează că, la trei ani de la înfiinţare, Edenred Digital Center a devenit o componentă cheie în materie de tehnologie - nu doar un hub digital pentru proiecte strategice, ci o sursă de inovaţie tehnologică.
Bertrand Dumazy, preşedintele-director executiv al Edenred, a spus: "În ultimii ani, ne-am transformat dintr-o companie franceză care a inventat tichetele de masă pe hârtie în liderul digital mondial al industriei. Ne dorim să folosim tehnologia pentru un impact real, pozitiv asupra lumii în care trăim şi lucrăm. Edenred Digital Center joacă un rol principal în atingerea acestui obiectiv, precum şi pentru poziţionarea Grupului ca platformă digitală cu expertiză în dezvoltarea de soluţii flexibile şi sigure pentru toate liniile noastre de afaceri: de la beneficii pentru angajaţi, la soluţii pentru flotă şi mobilitate şi soluţii complementare".
De la lansare, Edenred Digital Center a crescut de la 20 la 200 de angajaţi, compania având ca obiectiv să-şi extindă echipa în continuare.
Printre produsele dezvoltate de Edenred Digital Center se numără aplicaţia Edenred Mobile implementată în 11 ţări şi pe trei continente. Hub-ul a dezvoltat, de asemenea, soluţii de plată în 22 de ţări şi parteneriate online cu peste 200 de companii din 23 de ţări.
În România, Edenred are trei entităţi: hub-ul de tehnologie (Edenred Digital Center), compania de servicii de mobilitate (UTA Edenred) şi Edenred România, care oferă o gamă de beneficii extrasalariale.
Platforma de servicii şi plăţi Edenred conectează peste 50 de milioane de angajaţi şi două milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), vacanţă, flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Edenred sprijină fenomenul cultural prin cardurile culturale.
În 2020, Edenred a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri.