DECATHLON aduce la Coresi Braşov primul magazin din România cu noul concept şi noua identitate de brand

A.F.
Companii / 8 august

 DECATHLON aduce la Coresi Braşov primul magazin din România cu noul concept şi noua identitate de brand

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, anunţă redeschiderea magazinului din Braşov într-o nouă locaţie, pe platforma Coresi în imediata vecinătate a Coresi Shopping Resort. Magazinul a fost construit şi va fi administrat prin intermediul prestatorului de servicii imobiliare Nhood Services România. Această mutare marchează o transformare majoră, magazinul Decathlon Braşov fiind primul dintre cele 31 de magazine din România care adoptă cel mai recent concept, lansat global de Decathlon în martie 2024. Noua identitate Decathlon, de la logo până la designul interior şi expunerea produselor, este acum prezentă şi în Braşov, conform unui comunicat remis redacţiei.

Această transformare aliniază magazinul din Braşov cu primele magazine din întreaga lume precum cele din Paris, Londra, Bruxelles, care au implementat deja noua identitate, oferind clienţilor o experienţă de cumpărături imersivă, indiferent de nivelul de practică sportivă. Noua configuraţie a magazinului include un plan de masă circular, primul de acest fel în Decathlon România, asigurând o navigare intuitivă şi o vizibilitate sporită a produselor din peste 80 de sporturi.

În showroom-uri vor fi expuse produse pentru a crea o experienţă interactivă. Punctele precum recepţia, click and collect, atelierul şi cabinele de probă, sunt evidenţiate prin culoarea albastru, asigurând o orientare uşoară şi rapidă.

"Suntem mereu preocupaţi de modul în care clienţii noştri interacţionează cu magazinele Decathlon. La Braşov, am operat în aceeaşi locaţie din 2010, iar numărul celor interesaţi de produsele noastre a crescut constant. Pentru a le oferi un spaţiu mai adecvat şi pentru a implementa noul design, am extins suprafaţa magazinului, adaptând-o nevoilor clienţilor noştri. Interacţiunea clienţilor merge acum dincolo de produs, iar noi am regândit procesele, produsele şi materialele noastre într-un mod mai sustenabil", a declarat Alex Domşa, director de expansiune Decathlon România.

"Suntem bucuroşi de parteneriatul dezvoltat cu Decathlon. Noul magazin ridicat pe o suprafaţă de 4.200 mp în cadrul Coresi Shopping Resort extinde experienţa de shopping şi răspunde aşteptărilor vizitatorilor şi ale comunităţii din Cartier Coresi. Nhood continuă dezvoltarea Cartierului Coresi şi a zonei comerciale prin îmbogăţirea mixului de oferte cu noi branduri." spune Ruxandra Dragomir, Head of Development Nhood România.

Magazinul va îmbina elemente fizice şi digitale pentru a facilita explorarea şi compararea produselor. Printre serviciile oferite, se numără atelierul pentru întreţinerea şi repararea produselor, precum şi serviciul click and collect pentru ridicarea din magazin a comenzilor plasate online. Totodată în concordanţă cu strategia Decathlon de economie circulară în magazin clienţii vor regăsi programul Buy Back şi produse resigilate. În noua locaţie din Braşov, Decathlon dispune de o suprafaţă de vânzare extinsă de 3.820 metri pătraţi, comparativ cu cei 2.568 metri pătraţi ai vechii locaţii şi case rapide self check-out, uşor de utilizat. Echipa magazinului va fi formată din 70 de angajaţi, pregătiţi să ofere o experienţă excelentă clienţilor.

"Redeschiderea magazinului din Braşov cu noul design aduce o experienţă de cumpărături mai dinamică şi interactivă. Suntem încântaţi să le punem la dispoziţie clienţilor noştri un spaţiu modern şi bine organizat, care să răspundă mai bine nevoilor şi aşteptărilor lor. Credem că acest nou format va transforma modul în care clienţii descoperă şi utilizează produsele noastre", a declarat Daniel Berechet, directorul magazinului Decathlon Braşov.

Decathlon a lansat în luna martie a acestui an noua identitate de brand, orientată spre viitor, şi noul logo, ce seamănă cu o orbită. Noua identitate de brand reflectă ambiţia şi, în acelaşi timp, îi celebrează trecutul. Alături de un albastru dinamic, aceasta prezintă acum o nouă pictogramă a mărcii - "orbita" - care exprimă mişcarea, ambiţia de a atinge noi înălţimi şi circularitatea, aflate în centrul modelului de afaceri sustenabil al Decathlon.

În afară de magazinele fizice, pasionaţii de sport pot accesa articole şi echipamente sportive şi din magazinul online www.decathlon.ro. Vizitatorii sunt aşteptaţi în oricare dintre cele 31 de magazine Decathlon din România pentru a-şi cultiva pasiunea pentru sport şi a beneficia de produsele şi serviciile pe care compania le oferă iubitorilor de sport din ţara noastră.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb