SelfPay, liderul local al pieţei de Staţii de Plată de tip self-service, anunţă semnarea unui nou parteneriat cu încă un operator telecom naţional care oferă servicii integrate de televiziune, telefonie şi internet: AKTA, brandul sub care operează Digital Cable Systems şi AKTA Telecom, potrivit unui comunicat al companiei.
Ca urmare a acestui acord de parteneriat, clienţii AKTA au posibilitatea să-şi plătească facturile, fără comision, la peste 4.200 de Staţii de Plată SelfPay din întreaga ţară.
Pe lângă clasica scanare a codului de bare de pe factură, clienţii AKTA se pot identifica şi prin introducerea manuală a codului de client în interfaţa Staţiei de Plată SelfPay. Clienţii AKTA pot plăti cu numerar, bon de rest sau prin intermediul aplicaţiei mobile SelfPay la oricare dintre cele peste 4.200 de Staţii de Plată SelfPay, dar şi cu cardul sau prin Apple Pay la Staţiile de Plată SelfPay dotate cu POS.
În prezent, clienţii celor mai reprezentative companii din industria telecom îşi pot plăti facturile prin reţeaua de Staţii de Plată SelfPay.
Staţiile de Plată SelfPay pot fi găsite în marile reţele de retail, în universităţi, centre comerciale, pieţe, benzinării şi magazine de proximitate şi sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.
SelfPay deţine cea mai mare reţea de Staţii de Plată de tip self-service din ţara noastră, oferind clienţilor o abordare omnichannel pentru a le întâlni cât mai eficient nevoile.
AKTA este brandul sub care operează Digital Cable Systems S.A. şi AKTA Telecom S.A., companii care furnizează, servicii Quad Play (televiziune prin cablu, internet, telefonie fixă şi mobila) clienţilor rezidenţiali şi de business.
Companiile operează în peste 3000 de localităţi din 35 de judeţe.