În urma unui studiu comandat de Life is Hard, lider în soluţii de digitalizare pentru afaceri, platforma de brokeraj în asigurări 24Broker a înregistrat un scor foarte ridicat al loialităţii utilizatorilor (NPS) din categoria sa, respectiv 49%. Studiul relevă faptul că peste jumătate dintre utilizatorii platformei (54%) - consultanţi de asigurări - consideră 24Broker cea mai performantă platformă din România, conform unui comunicat remis redacţiei.
Indicele NPS (Net Promoter Score) este utilizat de peste 20 de ani în întreaga lume pentru a măsura nivelul de loialitate a utilizatorilor sau clienţilor şi pentru a prezice tendinţele în dezvoltarea companiilor. În urma sondajului realizat de firma Cult Research pe un eşantion reprezentativ de 1.200 utilizatori ai platformei, 24Broker a înregistrat un scor NPS de 49%, un record pentru categoria SaaS (software as a service), conform celor mai importante agenţii de măsurare a satisfacţiei clienţilor la nivel global.
"Rezultatele acestui studiu confirmă importanţa investiţiilor realizate de LIFE IS HARD în extinderea funcţionalităţilor platformei 24Broker, consolidând astfel poziţia de lider pe piaţa platformelor de tehnologie pentru asigurări din România. La sfârşitul anului 2023, 24Broker gestiona 40% din totalul Asigurărilor Generale. Succesul pe termen lung poate fi garantat doar prin oferirea de soluţii centrate pe client şi prin satisfacerea constantă a nevoilor utilizatorilor. LIFE IS HARD rămâne dedicată acestui obiectiv strategic, continuând să dezvolte şi să îmbunătăţească platforma pentru a răspunde cerinţelor şi aşteptărilor utilizatorilor săi", a declarat Cătălin Chiş, CEO LIFE IS HARD.
Potrivit studiului, două treimi dintre utilizatori ar recomanda platforma 24Broker altor consultanţi pentru gestionarea activităţii în domeniul intermedierilor în asigurări. Caracteristicile platformei care au primit cea mai mare apreciere din partea utilizatorilor sunt: securitatea datelor (93%), gestionarea formularelor (91%), rapoartele şi modulul financiar (90%) şi suportul oferit de echipa de customer service (82%). De asemenea, peste jumătate (54%) consideră că performanţa platformei 24Broker este superioară faţă de celelalte platforme de brokeraj disponibile în România.
"Atunci când două treimi dintre utilizatorii tăi au suficientă încredere în tine încât să te recomande altora, înseamnă că faci ceva bine. Totuşi, această încredere nu s-a construit peste noapte. LIFE IS HARD a investit resurse semnificative în ultimii ani pentru a dezvolta o soluţie robustă, sigură şi uşor de utilizat pentru consultanţii în asigurări, oameni a căror opinie este extrem de importantă pentru noi. Am reuşit, de asemenea, să formăm o echipă de specialişti în customer service, care a contribuit decisiv la acest rezultat remarcabil", a menţionat Cristian Filimon, Directorul Diviziei Tomorrow - dedicată industriei asigurărilor - din cadrul LIFE IS HARD.
Noi funcţionalităţi
Recent, 24Broker a adus noi îmbunătăţiri platformei sale, demonstrându-şi flexibilitatea şi angajamentul de a oferi cele mai bune soluţii pentru consultanţi. Printre acestea, cele mai apreciate au fost: comparatorul intuitiv de asigurări de călătorie, care oferă rapid cotaţii de la mai mulţi asigurători, cu o interfaţă simplă şi un minim de informaţii necesare; emiterea automată a poliţelor RCA, care permite clienţilor să plătească prin linkul de plată directă inclus în oferte (plăţile sunt procesate instantaneu, poliţele sunt emise pe loc şi trimise în inboxul clienţilor, iar consultanţii sunt notificaţi imediat).
Pentru a sprijini constant consultanţii în brokeraj, 24Broker îşi diversifică continuu oferta prin aducerea de noi asigurători şi produse, permiţându-le să ofere clienţilor lor soluţii personalizate şi competitive. Printre cele mai recente dezvoltări se numără: implementarea produsului Groupama Alexa, una dintre cele mai complexe integrari a unui produs de Asigurare pentru Locuinţe într-o platformă de tehnologie în asigurări, oferind o experienţă de utilizare similară cu cea din platforma Groupama. Produsul este disponibil începând cu această săptămână într-un format pilot implementat pentru testare la 3 brokeri. Colaborarea cu un nou asigurător - Colonnade, care extinde portofoliul de produse disponibile pe platformă cu Asigurarea de Călătorie, atrăgând astfel noi segmente de clienţi şi mărind potenţialul de vânzări.
Pana la finalul anului precedent, prin 24Broker s-au emis şi gestionat cca 6 milioane de poliţe de asigurare. Platforma, utilizată de aproape 100 de brokeri şi integrată cu toţi asigurătorii majori, susţine peste 11.000 de utilizatori şi oferă acces la mai mult de 130 de produse de asigurare. Cu o cotă de piaţă de aproximativ 40% şi PBS de peste 1 miliard de euro, 24Broker continuă să fie lider în industria de asigurări. În 2023, 24Broker a intermediat 31.26% din PBS total, valoarea primelor distribuite de companiile de brokeraj situându-se la cca 2.8 miliarde euro*.