"VIRTUAL BUCHAREST"

A.D.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 2 decembrie 2008

VIRTUAL BUCHAREST îşi propune, pentru început, o reproducere in detaliu a Pieţei Revoluţiei.

VIRTUAL BUCHAREST îşi propune, pentru început, o reproducere in detaliu a Pieţei Revoluţiei.

VIRTUAL BUCHAREST, replica virtuală a centrului Bucureştiului real, s-a deschis în această lună către publicul larg. Cu o investiţie anuală estimată la valoarea de 30.000 euro şi o echipă care a contribuit voluntar la acest proiect, Bucureştiul Virtual este o alternativă la markertingul clasic dar şi premisa unui proiect îndrăzneţ de branding de ţară.

VIRTUAL BUCHAREST îşi propune, pentru început, o reproducere în detaliu a Pieţei Revoluţiei cu: Clădirea Ateneului, Palatul Regal, Biblioteca Central Universitară şi cu străduţele din jur care au spaţii comerciale la parter. Interioarele sunt adaptate lumii virtuale. În Biblioteca Central Universitară există o zonă de orientare pentru utilizatorii noi, care să-i ajute să stăpânească mai uşor interfaţa platformei. În interiorul Palatului Regal este amenajată o expoziţie cu cele mai reprezentative lucrări realizate de pictori români, din colecţia Muzeului. Spaţiul mai dispune de o sală de conferinţe echipată pentru transmisii live şi evenimente cross-reality (care se întâmplă în realitate şi în Second life în acelaşi timp) şi un spaţiu de socializare şi de interacţiune pentru comunitate. În VIRTUAL BUCHAREST există spaţii disponibile pentru promovarea brandurilor româneşti care doresc să folosească platforma pentru a-şi prezenta produsele sau serviciile şi pentru a interacţiona cu utilizatorii. Companiile româneşti vor avea posibilitatea de a testa puterea lumilor virtuale şi marketingul interactiv la cel mai înalt nivel, într-un spaţiu 3D cu puternic accent local. Aura Tatu, Business Developer Chase Corp", a declarat: "Ideea Bucureştiului Virtual s-a năs-cut urmărind trendul dezvoltatorilor din industrie de a crea aşa numitele "mirror-worlds" - spaţii virtuale care reproduc locaţii din realitate. VIRTUAL BUCHAREST a fost gândit, în primul rând, ca locul de întâlnire al românilor în Second Life (indiferent că sunt în România sau în străinătate), dar şi ca o oglindă digitală a mediului de afaceri local, un spaţiu de promovare a brandurilor şi companiilor locale într-un mod inovativ, tridimensional. VIRTUAL BUCHAREST îşi propune să ofere românilor din Second Life un spaţiu familiar, cu puternic accent local, şi este şi un punct de legatură între comunitatea internaţională şi mediul de afaceri local".

VIRTUAL BUCHAREST s-a născut dintr-o idee care a urmat trendul dezvoltatorilor din industria lumilor virtuale de a crea replici 3D ale oraşelor din realitate, spaţii care reuşesc să concentreze comunităţi semnificative de utilizatori locali şi care încurajează dezvoltarea turis-mului virtual. Proiectul se bazează pe reconstrucţia în detaliu a câtorva destinaţii autohtone, în prima etapă fiind reprodus centrul Bucureştiului - Piaţa Revoluţiei. Ca etape ulterioare, sunt avute în vedere: Castelul Bran şi Delta Dunarii urmate de alte oraşe precum: Braşovul, Clujul, Timişoara şi Constanţa.

SECOND LIFE S-A LANSAT ÎN 2003, DAR PLATFORMA A DEVENIT CUNOSCUTĂ LA NIVEL MONDIAL ABIA ÎN 2006, ODATĂ CU INTRAREA AMBASADEI SUEDIEI URMATĂ DE O SERIE DE BRANDURI CARE AU ÎNCEPUT SĂ TESTEZE OPORTUNITĂŢILE LUMILOR VIRTUALE (IBM, CISCO, MICROSOFT, CNN, REUTERS, WIRED, PLAYBOY, PEUGEOT, MERCEDES, VODAFONE, ORANGE, ABN, ING, COCA COLA, L"OREAL, PHILIPS, ELECTROLUX şI MULTE ALTELE). ÎN ACEST MOMENT, SECOND LIFE ARE PESTE 15 MILIOANE DE CONTURI ÎNREGISTRATE, O ECONOMIE şI O MONEDĂ PROPRIE (LINDEN DOLAR). VALOAREA TRANZACŢIILOR ZILNICE SE RIDICĂ LA PESTE 1.5 MILIOANE DE DOLARI AMERICANI. UTILIZATORII SECOND LIFE SUNT ÎN GENERAL TREND-SETTERI şI EARLY ADOPTERS, PERSOANE CU INFLUENŢĂ ÎN CERCURILE LOR SOCIALE şI STĂPÂNESC BINE UNELTELE DE SOCIALIZARE ONLINE. MAJORITATEA SUNT PRODUCĂTORI DE CONŢINUT - SCRIU PE BLOGURI, FOLOSESC PHOTO şI VIDEO SHARING SAU PRODUC BUNURI VIRTUALE.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb